Hoi hoi! Ik wilde even vragen, wanneer je eigenlijk weer aan je platte buikje mag gaan werken? Weet iemand dat? Groetjess
Goede vraag. Zeker niet nu als ik het me goed kan herinneren. Bij zwangerschapsgym hebben ze een heel schema wat je al mag doen vlak na je bevalling. Buikspieren kwam echt pas op het laatst. Eerst nog even zijwaarts op gaan zitten.... De verloskundige zal dit ook wel weten.
ja de kinesiste in het ziekenhuis vertelde ook dat het pas ten vroegste na zes weken mag.eerst moet ik oefeningetjes doen voor mijn bekkenbodemspieren te trainen houd niet veel in hoor. het zware werk komt later hihi
Na 6 weken, zodra je buikspieren weer gesloten zijn. Dit wel eerst laten controleren, anders train je voor niks.
ik ben met 6 weken weer begonnen maar ik had nog steeds een "gat"tussen mijn buikspieren.. je moet op de grond gaan liggen dan een soort push up doen zodat je schouders van de grond zijn. Even heel goed voelen bij je buikspieren als je een gat/spleet voelt niet trainen.. als je het wel doet krijg je het nooit meer helemaal mooi. Bij mij was het met 9 weken zo goed als dicht en toen ben ik weer buikspieroefeningen gaan doen..
geniet eerst maar lekker van je uk joh! Je lichaam moet nog herstellen ook he niet te fanatiek meteen ik ben mezelf wel tegengekomen