Ontharen... wel of niet vlak voor de bevalling?

Discussion in 'Zwangerschap' started by ikkie97, May 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ikkie97

ikkie97 VIP lid

May 7, 2011
    10,961
    3,970
    113
    Ik kon me steeds redelijk redden daar beneden, omdat ik aan zwangerschapszwemmen deed moest ik het ook wel keurig bijhouden natuurlijk. Ik kon nog steeds net wat om mijn buik heen kijken onder de douche en dan de bikinilijn keurig bijwerken. Maar dat gaat me nu echt niet meer lukken :(
    Aan de ene kant wil ik het nog wel een keertje netjes hebben, aan de andere kant heb ik zoiets van ja hallo.... kan mij het ook schelen... ben ook bang dat het gaat irriteren zo vlak voor de bevalling...
    Hoe doen jullie dat? Keurig strak bijgewerkt of maakt het jullie niet uit?

2. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    Volgens mij was het bij mijn bevalling al een weekje niet meer gebeurd, maar toen ik het niet meer kon zien, deed manlief het!

3. ikkie97

ikkie97 VIP lid

May 7, 2011
    10,961
    3,970
    113
    Hm ja dat durf ik dus niet aan...
    Misschien toch maar even met een spiegeltje prutsen....

En mn benen zal ik nog wel even doen denk ik, is ook zo raar dat iedereen tegen die haren aan staat te kijken... Niet dat er iemand is die er op let waarschijnlijk.... maar toch ;)

4. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

May 10, 2012
    1,681
    0
    0
    haha ja das denk ik toch ons eigen gevoel he? ;)

Ik zit er net zo mee hoor, heb erg donker haar, en als ik mn benen even laat gaan (swinters gooi ik er echt met de pet naar) ben ik net een vent! Heb er wel schik om met vriendlief, maar nu het weer lekker weer wordt wil ik toch wel graag als vrouw over straat :) Ben nog niet zo ver in de zw als jij, maar zou me toch schamen als ik als een harige harrie moet bevallen straks in november :$

5. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

Apr 25, 2011
    6,045
    2,913
    113
    't Gezellige Brabant
    M'n benen lukt nog prima gewoon onder de douche. Die doe ik om de dag. Maar daar beneden gebeurt nu echt op het gevoel. Je moet maar zo denken, ze zien er altijd wel erger dan jij hoor als ze er al naar kijken ;) !

6. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik ben nog lang niet zover maar als het is wil ik er toch zo netjes mogelijk uitzien, als het dan nog lukt haha

ik hoop dat dat oude vrouwen me helpen bij de bevalling, dan weet ik dat het er bij mij zoiezo beter uitziet:D

7. Sassie87

Sassie87 Actief lid

Mar 29, 2011
    128
    2
    18
    Female
    NULL
    Hoi,

Nou tot nu toe gaat het nog aardig. Ik heb alleen mijn schatje wel even gevraagd het te doen als ik het echt niet meer kan.

Vind het gewoon geen fijn gevoel met een bos haar te bevallen.

groetjes

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ja hoor hier werd alles weggeschoren...ga daar niet met een bos haren liggen hahaha

9. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

Jun 11, 2011
    939
    9
    18
    Female
    Ik heb het wel allebei de keren gedaan...
    En als je gehecht moet worden is t ook fijner natuurlijk..

10. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

Feb 14, 2012
    3,494
    2
    38
    Zodra het mezelf niet meer lukt moet mn mannetje het maar doen.
    Wil er altijd verzorgd bijliggen, dus ook dan haha
    Het is nou trouwens al een opgave met mn ischias, maarja..

11. Laris

Laris Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    1,917
    2
    0
    Zeker wel!! Ik vond dat bij de eerste heel belangrijk en nu weer. Ik kan het nu al niet meer zien, maar manlief doet het braaf voor me :p. Ik doe de rest wel zelf.

12. Helise

Helise Fanatiek lid

Mar 4, 2012
    1,785
    0
    36
    Echt wel dat ik zorgde dat ik netjes geschoren was voor de bevalling, moest er niet aan denken om daar met zo'n bos te liggen. Aangezien ik ook niks meer kon zien ivm de buik heb ik het gewoon op gevoel gedaan, ging prima.

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

heb het trouwens gewoon zelf gedaan hoor....

14. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

Dec 30, 2006
    2,296
    28
    48
    Gent
    Doe ik niet hoor, zeker met zo'n dikke buik.
    Een tijdje terug een vlaamse gyn die hierover vertelde. Ze zei dat het lijkt alsof je altijd haarloos moet zijn (flair, libelle, ed) maar dat ze weinig vrouwen had die daar mooi getrimd lagen te bevallen. Maakt ook niet uit, als er gehecht moet worden scheert de verpleegster het wel af.

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Is dan toch ook meer iets waar jij jezelf goed bij moet voelen.....ik zou het niet kunnen hoor...

16. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

Dec 30, 2006
    2,296
    28
    48
    Gent
    Goh,

Ik denk dan altijd dat die gyn's en verpleegsters wel al erger gezien zullen hebben, en zoniet zullen ze mij wel vlug vergeten als er een andere vrouw komt bevallen.
    Maar is natuurlijk je eigen keuze waar je je goed moet bij voelen idd

17. Sandra G

Sandra G Actief lid

Sep 20, 2009
    152
    0
    0
    Ik heb het, net als bij mijn vorige bevalling, een paar weken geleden laten 'waxen'. Zag er echt supernetjes uit. Alleen er niet op gerekend dat ik over tijd zou gaan lopen, dus nu komt het toch weer terug. Nog geen bossen, dus ik hou het nu een beetje bij met scheren... :)
    maar waxen kan ik dus aanraden, heb je er een paar weken geen omkijken naar (alleen even tandjes op elkaar zetten bij de behandeling)

18. Mickey18

Mickey18 Actief lid

Mar 4, 2008
    149
    0
    0
    Ik moet in het ziekenhuis bevallen, en op de voorlichtingsavond vertelden ze dat je een week van tevoren je niet meer mag scheren. Dit ivm verhoogd infectiegevaar als je plots een keizersnede moet. Nagellak mag overigens ook niet.

19. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

Jan 28, 2010
    1,091
    102
    63
    ik deed het gewoon op gevoel haha. toen mn vliezen braken ben ik nog alles gaan scheren haha.

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

nog nooit van gehoord?

Share This Page