Dat heb ik ook! Maar ik ga dr gewoon met een tondeuse overheen, lekker kort, en toch geen last van terug-groei-jeuk of bultjes De bikinilijn scheer ik wel netjes met een mesje, ben behoorlijk breed behaard, helemaal nu! Tegen de tijd dat ik er niet meer bij kan leer ik vriendlief wel hoe het moet....
Ik heb het tot 41+4 weken netjes bijgehouden. Ik maakte op het laast vooral gebruik van een grote spiegel aan de badkamer deur, als ik rechtop stond kon ik het prima zien en scheren. Ik vond dit een fijn idee, omdat ik het normaal ook altijd bijhield en ik niet af wou wijken van wie ik ben/was. Daarnaast is het ook handiger mocht je gehecht worden, ik moet er niet aan denken dat de vk je dan gaat zitten scheren! Als je bang bent voor irritatie, gewoon Sudo crem smeren na elke scheerbeurt. Dat maakt echt een verschil, ik heb nooit meer last van irritatie gehad.
Ik word altijd een beetje kriegel van haar overal... En gok dan ook dat ik het het liefst zoveel mogelijk weg of in ieder geval in 'toom' wil hebben bij de naderende bevalling. Ik ga over een paar weken denk ik maar aan de wax. Dan blijft het een maand minstens weg. Dan kan ik mooi in mijn 8e maand voor het laatst en ben ik prachtig geknipt en geschoren Ik denk dat het het laatste is waar ik op dat moment aan denk, maar mocht ik er toch nog puf voor hebben, dan hou ik het wel een beetje bij
Toevallig vandaag een flinke pot hars gekocht, nu ik het niet meer zo goed kan zien zelf ga ik het maar harsen zodat ik meteen voor een paar weekjes verlost ben.
Mij lukt het nog met moeite!!! De zijkanten wax ik, de rest probeer ik met een spiegel te scheren hahaha
Hier is het de laatste 2 weken een bloedbad na het scheren :') ik voel het niet dus pas bij het afdrogen zit mn hele handdoek onder het bloed :') fijn weer. Manlief gevraagd te scheren vorige keer maar die vind het niks, die doet zo prutserig voorzichtig dat er nog niks af gaat *zucht* dus dan rag ik dr zelf maar weer overheen
Ow, bij mij moet alles ook 'netje's' zijn. Bikinilijn met het scheermesje, en de rest gewoon met de tondeuse erover. Dat roep ik nu wel zo hard, maar zo ver ben ik nog niet...haha...ik kan nu nog mooi om een hoekje kijken. Maar een bos met haar zal er echt niet staan, kzou me zeer ongemakkelijk voelen.
Wat een geweldige topic dit hahahahaha het probleem wat (bijna) iedere vrouw heeft Ik wil er dus echt wel netjes bij liggen, en niet omdat ik het zo belangrijk vindt voor de vk want dat boeit me dus echt niet, maar meer omdat ik er zelf niet tegen kan zo'n grasmat. Jeuk irritatie no way weg met die mat, maar ja......... ben nu bijna 29 weken en merk toch wel dat het buikje er een beetje voor gaat zitten . Heb het aan vriendlief gevraagd maar die stond me maar vaag aan te kijken hahahahahaha hij is bang dat hij er iets af snijdt Ik ga maar voor de kast deur staan met spiegels als ik het echt niet meer ziet, maar hoe dan ook het moet weg
Ik krijg juist enorme irritatie bij het scheren. Scheer het nog wel aan de zijkanten zeg maar, maar bij mijn flamoes niet meer hoor. Ze hebben vast eerder behaarde schaamdelen gezien daar, dus ik kan me er niet zo druk om maken .
De dag voor de uitgerekende datum kon ik alles wonder boven wonder nog net zien (ik was huge) maar ben hypermobiel dus misschien dat dat scheelt. Die dag heb ik mijn bikinilijn en schaamlippen nog eens even super glad geschoren, de rest met de tondeuse (anders krijg ik zo'n uitslag). Een vriendin van me vertelde dat als je in België bevalt, en een knip misschien nodig is ze je in het ziekenhuis gaan scheren van onderen... dat wilde ik maar wat graag voorkomen, ik doe dat graag zelf!! Ik hoop dat het me nu weer gaat lukken het zelf te blijven doen, en anders heb ik nog een lieve zorgzame man!
Nou ik kan er écht echt niet meer bij. Mijn benen heb ik door mijn zus laten harsen vorige week. Maar mijn bikinilijn gaat niet gaan hoor! Normaal haal ik er alles af, maar ik doe nu mijn bikini op de tast. En t zal er vast niet goed uit zien Ik denk dat die haren tussen al dat bloed, vocht, vruchtwater, zweet en kind niet zooooo opvalt.
Hier alleen kort, niet gladgeschoren. Ik ben veel te bang dat het heel naar gaat voelen als er een knip gezet moet worden en dat de haartjes weer gaan groeien (en jeuken....).
Ik heb vanmorgen toch maar weer een poging gedaan, maar dit was echt de laatste keer. Mijn kind moet gewoon maar komen nu Ik zou ook ivm ingegroeide haren nu niet alles helemaal kortwieken. Naast hechtigen scheuren en een knip ook nog ingegroeide haren, klinkt niet fijn...
owh no way dat ik daar ongeschoren ga liggen. het kost me heel veel draaiwerk, maar het lukt wel. nee, voel me al zo bekeken tijdens een bevalling, dan moet alles wel een beetje okay erbij 'liggen'.
Bij de eerste had ik alles kort getrimt, niet echt glad geschoren omdat ik bang was dat ik een ingegroeid haartje zou krijgen (nooit gebeurd maar goed..). Bij de 2e kreeg ik een keizersnede en werd ik nog extra geschoren met zo'n gore ziekenhuis tondeuze, gelukkig niet helemaal tussen mn benen maar gewoon daar waar de snee komt zeg maar
Ik kan er nog wel enigszins zelf bij. Wel moeilijker dan zonder buik, maar ben vrij soepel dus het gaat nog. En ik hou het wekelijks bij dus dat scheelt ook. Vanmorgen weer bijgewerkt en hoop stiekem dat het de laatste keer mét buik was Weet niet of het al gezegd is, maar een tip: Af en toe scrubben daar (2 á 3 keer per week)! Hierdoor blijft je huid zacht en kunnen de haartjes er makkelijker doorheen, waardoor het niet zo gaat jeuken en minder kans op ingroeiende haartjes.
Ik ga vanavond maar eens uitgebreid in bad en scheren op de tast, ik zal vast niet alles wegkrijgen maar alles beter als een kokosmat daar beneden. Vind dat echt geen prettig idee. Eigenlijk is het niet iets om je eigen druk om te maken, ze zijn wel wat gewend en het kan altijd erger