Please helppp ik heb last van ingegroeide haartjes en daardoor bultjes/puistjes na het scheren van bikinilijn. Ik vind dat zo vervelend Nu denk ik er aan om een laserapparaat aan te schaffen. Ik denk aan de Bayliss G910E bol.com | BaByliss Lichtontharing G910E, BaByliss | Elektronica Iemand hier ervaring mee? Ik heb begrepen dat zo een laserapparaat de haartjes in eerste instantie dunner maakt en dat de haartjes voor langdurige tijd wegblijven, ik zou daardoor ook geen last meer krijgen van ingegroeide haartjes en bultjes. Heeft iemand hier ervaring mee? Of iemand anders een goede tip/oplossing tegen ingegroeide haartjes bij
Ik heb de philips lumeo precision en die werkte voor mij echt heel goed. Mij oksels ook gedaan bijv en daar hoef ik nog maar eens per 1,5 week te scheren normaal echt iedere dag. Succes!
Ik heb ook de Lumea. Hij is duur in de aanschaf, maar werkt perfect. Ik heb hem gekocht voor m'n bikinilijn. Doet helemaal niet zeer en heel simpel om te doen. Er zit een lichtje achterop de kop die groen aangeeft wanneer hij er goed opstaat. Dus kunt niet verkeerd gaan. En geen vervelend koord eraan. Je laad hem op en hij werkt. Ook handig. Begint met elke 2 weken, kunt het aantekenen in het boekje dat erbij komt, wanneer je wat lichaamsdeel hebt gedaan. En dan ga je vanzelf merken wanneer het begint te pakken zeg maar. Dan kun je het steeds minder doen om het alleen maar bij te hoeven houden. De haargroei gaat dan in een soort van slaapstand. Dus als je ermee ophoudt (heb ik nu even gedaan) dan groeit het gewoon weer. Dunner idd. Hij heeft ook verschillende standen voor elke haarkleur. Dus je krijgt de goede dosis. Het is vreemd in het begin, want dat ding flitst natuurlijk haha! Ik vind hem geweldig iig!
Ik vraag me af hoe snel het werkt? Heb je na de eerste behandeling dan meteen wel een mooie bikinilijn of duurt dit even? (of oksels, benen, etc)
Hoe snel het werkt verschilt denk ik per persoon. Na de eerste behandeling had ik niet iets van, wow, wat een verschil haha! Na een paar keer merkte ik dat de haargroei begon te minderen. En uiteindelijk stopt ie, zolang je het zappen vol blijft houden (om de wortels of waar deze in zitten in slaapstand te houden). Echt de gebruiksaanwijzingen volgen. Dus durf zo niet te zeggen hoelang het moet duren per persoon, denk dat dat aan hoe snel het normaal groeit ligt en hoe dik het is etc. Ik had na een paar keer effect, dat ik dacht, hey, het komt niet zo snel meer en is dunner. Het is geduld hebben ermee en volhouden.