Ik zit sinds 11-1 thuis ivm mk en 2,5 liter bloedverlies. Ik krijg nog een week van mijn baas om van alles bij te komenn en dan ga ik weer werken. Maar omdat ik al een goede anderhalve week thuis en ik ben helemaal klaar met films en tlc.... Ik voel me al wel wat beter dus ik ga morgen wel ff shoppen. Kijken hoe lang ik dat volhou.. Iemand nog een idee.
Ah wat vreselijk triest voor jullie... sterkte met het verwerken. Ga lekker wandelen met dit weer, foto´s maken.
Projectje in huis? Een kamer restylen of schilderen? Offf naar een stad waar je niet eerder bent geweest?
Ohh restylen is een goed idee. Morgen is neuzen naar nieuwe leuke dingen voor de woonkamer. Ben een beetje klaar met de dingen die we nu hebben.. Ik heb alle boeken die ik heb al verslonden, sommige ook meerdere keren... kan gaan neuzen naar nieuwe morgen... Wandelen doe ik al elke dag met onze Bullit. Maar die vind de sneew tussen zijn tenen maar niks
Een aktiviteitdie je toch wat energie kost, dan kan je kijken of je uberhaut wel weer geschikt bent om na 2,5liter bloedverlies weer te gaan werken volgende week. Misschien zwemmen (als dat van de gyn al weer mag)
ik zou toch niet gaan shoppen of zo. ten eerste omdat dat misschien erg veel van je lichaam vergt. en ook het gevaar dat collega's je tegenkomen. dan wordt er namelijk erg veel gepraat. in de trant van: ze kan wel winkelen maar niet werken! je weet net hoe dat gaat. niet dat je daardoor binnen moet blijven zitten hoor.
Ik weet niet of je na dat bloedverlies nieuw bloed hebt gekregen Maar als dat niet zo is, zou ik maar rustig aan doen. Je lichaam moet echt opknappen na zo,n verlies
Een (digitaal) fotoboek maken van de laatste vakantie o.i.d? Sterkte met jullie verlies en je herstel!
Oh jee dat is niet leuk, heel veel sterkte! Ik zou creatieve dingen gaan doen maar ja dat ben ik. Ik zou lekker mijn huis op gaan ruimen en schoonmaken, dan wordt het heerlijk rustig in mijn hoofd, maar ja dat ben ik. Misschien een hi tea met een vriendin of je moeder? Of nadenken over nieuwe accesoires in je interieur? Een computerspel spelen? Voor je het weet is de week voorbij!