Postbezorger

Discussion in 'De lounge' started by Chantallcindy, May 31, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

Mar 10, 2012
    3,669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Hoi dames

Ik moest dit even delen stond net met mijn mond vol tanden

Ik zag hier op de dijk een postbezorgster die had op haar rug in een doek een kleine baby bij. Vind ik dit nu raar of jullie ook.

Snapte het totaal niet

2. dobbel

dobbel Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    3,868
    39
    48
    ergens in het heelal
    tja wellicht had een reden, oppas ziek ofzo, iemand veroordelen daarom zou ik niet doen zonder de reden te weten,

tis inderdaad niet gebruikelijk, maar wellicht had ze een keer geen keus, als die mensen de post niet krijgen, krijgt ze daar weer gezeur mee, lastig.

3. macy77

macy77 Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,239
    1
    0
    Fijn toch! Kindje zit lekker achterop.
    In afrika lopen ze zo een dag naar een waterpomp, bij wijze van dan he.

4. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik vind dat niet raar als je die mogelijkheid hebt.

5. Chantallcindy

Mar 10, 2012
    3,669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Oké haha ja zo had ik het nog niet bekeken macy77

Vond het er eng uit zien ze zat ook nog op de fiets

6. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

Sep 25, 2008
    3,327
    298
    83
    Als ze inderdaad geen andere optie had..
    Maar het is inderdaad niet normaal dat ze aan het fietsen was met het kindje op haar rug.. Onverantwoord..

7. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Hmm, ik zou het dan wel bij lopen houden als de afstand niet te groot was. Fietsen zou ik dan niet eens durven eigenlijk.

8. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Dat mag niet eens (van de baas).
    Wat een onzin. Dat is niet haar verantwoordelijkheid, maar die van haar baas. Als ze zelf ziek zou zijn of een been zou breken, denk je dan echt dat haar wijk geen post krijgt?

9. dobbel

dobbel Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    3,868
    39
    48
    ergens in het heelal
    mijn moeder deed vroeger alles met mij op de fiets in de draagzak, (buikdrager) moet je nu niet doen wordt je enorm over veroordeeld, vroeger was het normaal.

tja zonder de reden te weten vind ik dat je niet kan oordelen. ik zie er geen mega probleem in.

10. dds

dds Fanatiek lid

Jan 1, 2009
    3,936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Idem!

11. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    "vroeger" en "in afrika" deden/doen ze wel meer dingen, waardoor kindjes gevaar liepen/lopen omdat ze niet beter wisten/weten.
    Daarnaast: Vroeger én in Afrika is er minder verkeer, dus ook minder gevaar (uit die hoek).

Appels met peren vergelijken...

12. Emma86

Emma86 VIP lid

Jun 25, 2012
    5,281
    2,232
    113
    Female
    Nederland
    Denk haast dat je de baby nog beter achterop je rug kan hebben dan in een zitje. Als je valt dan val je, niks aan te doen, maar meestal val je naar voren of opzij en gebruik je je handen en en armen op jezelf op te vangen. Baby in een zitje (en daar moeten ze oud genoeg voor zijn) kan zichzelf niet eens opvangen... En ja, de post moet ook bezorgd worden. Lekker met mama mee!

Btw: Ik zie soms mensen met de baby achterop skieën. DAT vind ik pas levensgevaarlijk omdat je met skieën net zo makkelijk achterover als voorover valt en laat ik het maar niet hebben over mensen die meters naar beneden donderen. Zie soms zulke rare dingen gebeuren op de piste. Plus, het kan vreselijk koud zijn, helemaal voor zo'n kleintje die stil zit. Helaas een keer gelezen dat zo'n kleintje achterop was doodgevroren.

13. Chantallcindy

Mar 10, 2012
    3,669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    @emma86 echt das idd helemaal levensgevaarlijk

14. Chaii

Chaii Niet meer actief

Jeetje, heerlijk toch voor dat kind lekker bij mama.
    Ik zou liever bij mijn mama achterop de rug bungelen dan door een stel vrouwen op de opvang verzorgd worden dat weet ik wel. :)

15. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

Mar 5, 2013
    4,611
    2,405
    113
    Onze postbode neemt af en toe ook haar zoontje mee, is denk 3 jaar. Ze doet enkel wat langer over. Ach moet kunnen hoor, ik nam mijn dochter ook vaak mee naar het werk.

Share This Page