Hoi dames Ik moest dit even delen stond net met mijn mond vol tanden Ik zag hier op de dijk een postbezorgster die had op haar rug in een doek een kleine baby bij. Vind ik dit nu raar of jullie ook. Snapte het totaal niet
tja wellicht had een reden, oppas ziek ofzo, iemand veroordelen daarom zou ik niet doen zonder de reden te weten, tis inderdaad niet gebruikelijk, maar wellicht had ze een keer geen keus, als die mensen de post niet krijgen, krijgt ze daar weer gezeur mee, lastig.
Fijn toch! Kindje zit lekker achterop. In afrika lopen ze zo een dag naar een waterpomp, bij wijze van dan he.
Oké haha ja zo had ik het nog niet bekeken macy77 Vond het er eng uit zien ze zat ook nog op de fiets
Als ze inderdaad geen andere optie had.. Maar het is inderdaad niet normaal dat ze aan het fietsen was met het kindje op haar rug.. Onverantwoord..
Hmm, ik zou het dan wel bij lopen houden als de afstand niet te groot was. Fietsen zou ik dan niet eens durven eigenlijk.
Dat mag niet eens (van de baas). Wat een onzin. Dat is niet haar verantwoordelijkheid, maar die van haar baas. Als ze zelf ziek zou zijn of een been zou breken, denk je dan echt dat haar wijk geen post krijgt?
mijn moeder deed vroeger alles met mij op de fiets in de draagzak, (buikdrager) moet je nu niet doen wordt je enorm over veroordeeld, vroeger was het normaal. tja zonder de reden te weten vind ik dat je niet kan oordelen. ik zie er geen mega probleem in.
"vroeger" en "in afrika" deden/doen ze wel meer dingen, waardoor kindjes gevaar liepen/lopen omdat ze niet beter wisten/weten. Daarnaast: Vroeger én in Afrika is er minder verkeer, dus ook minder gevaar (uit die hoek). Appels met peren vergelijken...
Denk haast dat je de baby nog beter achterop je rug kan hebben dan in een zitje. Als je valt dan val je, niks aan te doen, maar meestal val je naar voren of opzij en gebruik je je handen en en armen op jezelf op te vangen. Baby in een zitje (en daar moeten ze oud genoeg voor zijn) kan zichzelf niet eens opvangen... En ja, de post moet ook bezorgd worden. Lekker met mama mee! Btw: Ik zie soms mensen met de baby achterop skieën. DAT vind ik pas levensgevaarlijk omdat je met skieën net zo makkelijk achterover als voorover valt en laat ik het maar niet hebben over mensen die meters naar beneden donderen. Zie soms zulke rare dingen gebeuren op de piste. Plus, het kan vreselijk koud zijn, helemaal voor zo'n kleintje die stil zit. Helaas een keer gelezen dat zo'n kleintje achterop was doodgevroren.
Jeetje, heerlijk toch voor dat kind lekker bij mama. Ik zou liever bij mijn mama achterop de rug bungelen dan door een stel vrouwen op de opvang verzorgd worden dat weet ik wel.
Onze postbode neemt af en toe ook haar zoontje mee, is denk 3 jaar. Ze doet enkel wat langer over. Ach moet kunnen hoor, ik nam mijn dochter ook vaak mee naar het werk.