Ik heb de laatste tijd heel veel last van down zijn veel ruzie met mn mannetje en heel veel pijn in mn buik waar ik me druk om maak! Vanaf mijn schaambot tot mijn ribben :S mijn buik is heel hard weet niet hoe ik moet liggen s'nachts etc... Weet iemand wat dit is? Zit er echt mee! Liefs, Geraldine
misschien harde buiken omdat je je te druk maakt? ruzie met je mannetje is niet leuk en kan veel stress opleveren. Ik kan niet zoveel tips geven behalve dat het misschien slim is om met je mannetje te praten zonder weer ruzie te maken. sterkte dr mee!
harde buiken kan dat nu al dan? Ik dacht dat altijd later in de zwangerschap voor kwam!? Ruzie uit praten tja ik doe niks anders! Hij heeft een verslaving Dat is computeren.. 16 uur op een dach als hij vrij is! Hij zit er achter s'morgends als ik uit bed kom en als hij s'avonds weer komt eten en hup meteen weer computeren... Soms staat hij om 5 uur op puur omdat hij wil computeren! of hij gaat niet eens naar bed :S ik word daar de laatste tijd zo boos over en erger me er aan! hij is dus verlaafd aan wold of warcraft.. tis echt erg gewoon! Sorry voor dit verhaal moet het ff er uit gooien
hmm, dan weet ik het ook even niet meer. Harde buiken kan best hoor, het hoort pas vanaf 28 weken ong. maar eerder kan wel als je je druk maakt. Je kan ook even urine wegbrengen om te kijken of je geen blaasontsteking hebt. Heeft je vriend dit al lang? Want als het al langer zo is, snapt hij misschien niet waarom je er nu een probleem van maakt (ik snap het wel hoor). Ik weet niet hoe ik je kan helpen, ik ken je niet, maar misschien zijn er mensen in je omgeving met wie je kan praten? En die ook met je vriend kunnen praten, want 16 uur computeren is wel echt een verslaving volgens mij! En op die manier komt hij ook niet toe aan contact met jou! Sterkte ermee!
we lopen al heel lang tegen dit probleem aan.. als we ruzie hebben is het altijd hier over en hij kan er gewoon niet van af blijven! ik snap dat dit een ontspanning manier van hem is maar het kan toch ook gewoon 3 uurtjes op een dag.. Als we er ruzie over hebben is het de volgende dag 3 uurtjes en de dag er na valt hij gewoon in het oude patroon :S
Ok, hij ziet dus wel in dat het niet helemaal klopt en wil er dus wel zn best even voor doen. En waarom gaat ie die dag erna dan weer langer?
wist ik het maar, Ik zeg dant tegen hem ga maar ff achter de pc en dan gaat ie gewoon weer door tot 3uur s'nachts.. En dan word hij pist dat ik pist op hem ben vanwege de pc.. Hij zegt dan kun je mergens anders op pakken dan op de pc en dan zeg ik nee want dat is mijn enige probleem en dat gaat al 3 jaar zo en hulp zoeken? ho maar..
lol al geprobeert heb hem zelfs wel is door geknipt.. ff naar een pc zaak en voor elkaar! of terwijl het kost alleen mij maar geld!
Was eigenlijk ook maar een grapje hoor, hoewel de hele situatie natuurlijk niet grappig is, zeker niet als je zwanger bent, dan kan je sowieso al niet zo veel verdragen. Denk dat het enige dat zou kunnen helpen, praten is. En als de baby er is, dan zal hij wel geen tijd meer hebben om te computeren zeker?
nou geraldine ik kan je een hand geven hoor! De mijne is ook zo verslaafd aan die stomme pc dat ik hem het liefst het balkon af zou mikken. Het begint inderdaad zodra hij uit bed komt en speelt door 10 minuten voordat hij naar bed gaat. Hier ook al de nodige ruzies over gehad, maar niks helpt. Als je nog goede tips te weten komt pb me dan maar, want ik ben het ook spuugzat!
he geraldine, wat vervelend voor je meid! ik herken het wel, mijn man heeft af en toe ook van die buien. wees gerust, er komt een dag dat dat spel niet meer zo aantrekkelijk is.... Mijn man is ook een pc nerd, zeg maar. Ik heb met hem de afspraak dat hij zelf moet weten wat hij doet (ik ben zijn moeder immers niet) maar dat ik wél op hem reken de volgende dag. dus geen excuses dat hij moe is, en wél bewust tijd voor mij vrijmaken. We spreken dan af dat we samen film gaan kijken, of de stad in gaan, of voor de tv gaan hangen. of samen (we hebben 2 pc's naast elkaar) gaan pc-en. en mijn man moet smorgens er gewoon uit voor zijn dochter en mij, ookal lag hij pas om 6 uur in bed, kan me niks schelen! Dit werkt wel redelijk, want zo loopt hij zelf tegen zijn grenzen (moeheid) aan, en hij neemt toch tijd voor mij. het is nu eenmaal zijn hobby. niet de leukste hobby (had het leuker gevonden als hij liever met vrienden spelletjes wilde doen ofzo, maar dat spreek ik gewoon soms af, en ook daar hebben we afspraken over gemaakt, als er iemand op bezoek komt moet hij achter zijn pc weg en koffie zetten en meedoen aan het gesprek, kortom, zijn verantwoordelijkheid) maar het is nu eenmaal zo. probeer daaromheen toch goede afspraken te maken, dan heb je er zelf misschien niet zoveel hinder van? en voelt hij zich niet aangevallen in zijn hobby... nu moet ik eerlijk zeggen dan manlief en ik ook wel eens samen een nieuw spel hebben gedaan (toen we nog geen kinderen hadden) en we samen ineens opkeken naar buiten, en het al licht werd.... (oeps). dus ik kan me wel enigszins voorstellen hoe het is om je in een spel te verliezen. dat neemt niet weg dat het echte leven ook gewoon doorgaat.... bij ons hielp afspraken maken heel erg. hij voelde zich vrij gelaten in zijn pc hobby en ik voel me fijn omdat hij toch tijd voor mij maakt als ik het maar aangeef. Ik hoop dat je hier wat mee kunt meid! dikke knuffel voor jou! liefs Marij (van je januariforum)
Bekend spel World of Warcraft 8) Maar om dit nou 16 uur per dag te spelen! Lijkt me niet gezond. Als jullie één computer hebben dan zou ik gewoon zelf eens erg lang gebruik ervan maken kijken hoe de reactie is. Ik hoop voor je dat jullie kleine dadelijk er voor kan zorgen dat hij van zijn PC verslaving af kan komen. Sterkte. Gr. Danielle
als hij werken is de pc verstoppen of naar iemand anders brengen.... tot hij beloofd dat hiuj tjd voor je maakt doet hij het niet weer een paar dagen wegbrengen dat zou ik dus doen.
haha ken het probleem hier heb ik ook zon pc freak kan idd erg frustrerend zijn tja mijn tip gewoon laten gaan hij komt er zelf wel achter wat ie allemaal missen gaat door die k*t pc (sorry) bij ons komt er nu alleen ruzie van als er iets gedaan moet worden wat makkelijker is als hij dat doet maar dat word dan uitgesteld door de pc tja dan doe ik het zelf wel ondanks alle pijntjes en dan gaan opeens de ogen dan staat ie opeens achter me van ik zou het toch doen en tja dan krijgt ie ook te horen van die pc is belangrijker dus ik dacht ik begin vast en laat hem het dan afmaken.