Hoofdpijn en overgeven

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Steel, Jun 11, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Steel

Steel Actief lid

Feb 2, 2008
    125
    0
    0
    Hallo,

Ik ben nu 14 en een halve week zwanger. Tot deze week heb ik slechts een keer over hoeven te geven. Maar de laatste 2 dagen is het iedere ochtend raak. Ook heb ik sinds een paar dagen iedere dag last van stevige hoofdpijn. Maak me best druk of alles goed is. Vorige week nog echo gehad en kloppend hartje gezien, verder groeide hij/zij ook prima. Hoort dit er bij, ik dacht namelijk dat je na 12 weken nauweijks meer hoefde over te geven. En is er een verklaring voor dat ik meer hoofdpijn heb dan anders?

Alvast bdankt voor je antwoord,

Steel

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi steel,

wat vervelend dat je nog moet spugen, helaas is het verhaal wat je vaak hoort dat je tot 3 maanden ziek kan zijn en daarna een grote roze wolk. helaas is dit niet voor iedereen zo..... De hoofdpijn is vaak afkomstig van het vocht te kort en dat is niet gek nu je zo spuugt! Probeer goed te blijven drinken dat is het aller belangrijkste, indien je echt niets kan binnen houden is het verstandig dit je verlsokudnige te laten weten zij kunnen aan je urine zien of jet niet aan het uitdrogen bent. eventueel als de misselijk heid niet minder word kan je bij je huisarts om een recept: emesfane vragen.
    sterkte!

Imke

Share This Page