Hoi Meiden Wij willen heel graag een dyson stofzuiger kopen. Afgelopen 2 jaar al 2 stofzuigers versleten. We hebben 2 honden en 2 kinderen, dus ik moet af en toe 3 keer per zuigen. Daarom wil ik nu graag een goede kopen. En deze is echt duur dus dan wil ik het wel graag goed doen. Mijn vraag is dus, wie heeft hem en heeft er goede ervaringen me of niet . Groetjes Simone
Ik wil niet meer zonder die van mij, met 5 katten en 4 honden is het echt een noodzaak een goede stofzuiger te hebben. Die van ons is nu 3 jaar oud en waar ik vroeger 2 stofzuigers per jaar versleet doet deze het nog net zogoed als op dag 1
Ik heb al bijna 4 jaar de paarse Dyson en ben er nog steeds ontzettend blij mee. Doet het ook nog steeds super. Enige minpuntje wat ik kan noemen is dat je die bak legen, echt buiten moet doen, want dat is wel een stoffig klusje. Groetjes Bessy
Wij hebben er eentje en hij zuigt echt stukken beter dan onze vorige Philips, vooral op tapijt is het een verschil van dag en nacht (oooh, heeft ons kleed díe kleur). Wij hebben een kat, een hond en twee cavia's. Het enige nadeel vind ik dat hij nogal lomp en zwaar is.
wij hebben de rode dyson. met een speciale tapijtborstel. hij zuigt echt alle haren uit ons tapijt. hebben zelf ook 2 honden,3 kids,en 2 vogels. zou er zeker voor gaan.
Ik heb zo'n stofzuiger gehad en vind ze vreselijk slecht. Die bak legen is zo'n ranzig klusje. Vooral met huisdieren want die haren moet je er helemaal uittrekken. Het stof zit overal als je die bak leegt en als je het buiten doet en het waait ook maar een klein beetje dan zit je zelf ook helemaal onder het stof.
Goeie ervaring hier. Lang snoer, lange stok, bak is makkelijk te legen. Ik vind hem heel prettig, als ik iets van nadeel moet noemen is dat op vloerbedekking grondiger zuigt met borstels uit.
Toevallig hebben wij er ook eentje, een witte (D19 volgens mij). We zijn er zo gelukkig mee. De bank heeft echt zijn kleur weer terug gekregen, de zuigkracht is zoveel sterker. Wat ik ook fijn vind, is dat ik de gordijnen er zo fijn mee kan zuigen. Dat is ook wel een hele vooruitgang. Ik ben er echt happy mee! Groetjes, Josien
Wij hebben er ook een en zijn er super blij mee, we hebben die speciale voor dierenharen (ivm 2 honden en 3 katten) en het werkt perfect. Enige nadeel je kan de borstel op roterend zetten en dat maakt een pokkeherrie maar als je deze niet laat draaien maakt hij een normaal geluid.... Het kost even wat...maar dan heb je ook echt wat! Hier nooit meer iets anders...
Wij hebben nu ongeveer 6 jaar de paarse dyson ben er ook super tevreden mee. Heb zelf een hond en kat (pers) super gewoon. En het legen valt ook wel mee doe er gewoon een pedaalemmerzak omheen en giet hem dan leeg. groetjes Marijke
Wij hebben er ook 1 eerst wel wennen dat je de bak moet leggen maar vind het wel een handig ding. Ben er wel te vrede mee..
Hallo allemaal, Ik heb al maanden de Cat en Dog uitvoering op mn verlanglijstje staan. Maarre> hij is zo duur.... Dus nog even doorsparen! Groetjes ELke
JAHOE Heb er toch net maar een besteld... Zal jullie laten weten of het de belachelijke dure prijs waard is! Groetjes Elke
Haay wij hebben dyson.. heerlijk ding.. we hebben ook een compressor.. dus 1 keer in de maand wordt hij grondig schoongemaakt.. we hebben genomen omdat we toender tijd nog twee katten en vijf chinchilla hadden.. ondertussen niet meer.. nu ondertussen drie katten alleen.. heerlijk ding.. en legen.. ja dat geef ik wel aan mn manneke.. die doet het met alle liefde voor me... en snoer is juist de goeie lengte.. ik kan beneden volledig doen zonder te wisselen van stopcontact.. en tegelijk ook boven doen.. alleen de zolder gaat niet.. maar dat vind ik niet erg.. dat doe ik dan nog een keer daarn..
Dat legen vind ik wel meevallen, ik hang mijn arm gewoon laag in de kliko met dat ding en druk dan op het knopje van openen. Als al het zand eruit is, schud ik nog wat en dan vallen de haren en overige troep er ook wel uit (9 op de 10 keer).
Ik lees mee want als onze verbouwing achter de rug is, vrees ik dat we onze oude stofzuiger kunnen afvoeren. En ik lonk al zo lang naar een Dyson...
Nou dames allemaal bedankt voor jullie tips. En ja hoor ik heb er toch maar een besteld. Mijn dochter heeft astma, dus ik heb de allergy besteld. Hij moet echt geweldig zijn en een super zuigkracht hebben. Nou ik ben benieuwd. Ik krijg hem woensdag. Ik laat jullie weten hoe hij werkt, en hoe het legen hier gaat hihi.