Wat moet jij dan bevestigen? Als ik tegen mn telefoon of Watch zeg, hey Siri. Dan zie ik meteen dat wolkje in beeld en kan ik praten. Op de telefoon gebruikte ik het niet veel. Maar sinds ik een Apple Watch heb dus wel. Timer zetten als je een eitje kookt. Reminer geven als de wasmachine klaar is. Bel die-en-die als ik aan het auto rijden ben. En hij trilt aan je pols zonder (of met) geluid als je dat instelt. Net of iemand een tikje op je arm geeft. Ik mis nu dus ook niet zoveel gesprekken meer als ik vergeten ben mn telefoon van stil te halen. En dan kan ik met de Watch alvast mn telefoon opnemen. En ondertussen rustig mn telefoon zoeken. Reminders kun je trouwens ook gewoon op je telefoon instellen hoor. Bij die to do lijstjes app die op je iPhone zit. Dan zet je een to do er in met een alarm, en dan een terugkeer patroon instellen.
Als iik bericht stuur bijv. Dan gaat het zo : He Siri! Siri: Goedemiddag biny waarmee kan ik je helpen (oid) Sms, man Siri: Ok sms man “Hier vertel jk mijn bericht” Siri: kan ik dit versturen (oid) Ja, verstuur En dan pas word Mn bericht verstuurd... dat doe ik zelf 10x zo snel gewoon met de hand. En 9 van de 10 keer reageert dat kreng niet eens als ik m roep, maar misschien moet ik m eens opnieuw instellen daarvoor