Krijgen we nu in aansluiting op het topic "mooiste/liefste kindje van deze site" ook een topic "mooiste/liefste lid van deze site"? In dat geval plaats ik natuurlijk meteen een foto
haha koste ook wel wat moeite hoor, kapster make-up enz om dagen van ziekte en medicatie en tranen te verdoezelen maar als je het zo terug kijkt zie je dr niets van terug op de trouwfoto's. Jurk is trouwens nog de dag voor de trouwerij 1 maat kleiner gemaakt, omdat de kilo's er af vlogen Ben ik stiekum wel heel erg blij mee dat al dat leed op de foto's niet zichtbaar is geworden. Dus nog een om het af te leren
sorry geen foto van mij wil niet dat anderen van mijn grootste wens op dit moment op de hoogte raken... laat het maar mooi een verassing voor iedereen zijn als het zover is
volgens mij heeft de halve zwangerschappagina mijn hyves dus daar ben ik met mijn gezinnetje uitgebreid te bewonderen hahahaha
http://www.imageshack.us/ dan via bladere een foto van je computer uitzoeken, klik je op host it en dan pak je het 2e balke tekst (forum1 volgens mijn) en die plak je dan hier in je tekst succes