Hi ik breek ff bij jullie in.... Weet je wat leuk was,eerst zeggen hoe jullie denken dat iemand eruit ziet,hahaha... Mijn foto's staan op de site van onze Merel*.... Wel heel leuk om zo iedereen te zien.... -x-
Ik wil ook wel meedoen... Deze foto is gemaakt toen Jasmijn bijna een half jaar oud was. Alleen mijn haarkleur klopt niet meer...
@Daisy1975: Al een poosje geleden ben ik op de site van jullie engeltje Merel geweest. Ik vond het erg ontroerend. jullie hebben het heel mooi aangepakt...
10 punten voor MariekeV! Inderdaad Anakin Skywalker uit Starwars, ik ben fan van de films Toevallig lijkt de naam Anakin ook nog enigszins op mijn echte naam.
hihihi.. zo zie je al wat een foto opheldering geeft gheghe.. Ook omdat ik in een goede bui ben: Dit ben ik ! http://img209.imageshack.us/img209/3500/joejafc9.jpg
het had gekunt natuurlijk, maar over het algemeen zijn turkse mensen daar heel strikt in! gaan vaak nog niet eens over naar een arabische naam ! maar zo zie je wel dat we soms een hele andere voorstelling van iemand kunnen hebben.
ja erg leuk om tezien hoe jullie eruit zien.. voor mijn foto zie album...(heb nu weer langer haar als op de eerste foto)