OntHyven

Discussie in 'De lounge' gestart door mol81, 30 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mol81

mol81 Niet meer actief

Hoi,

Er is al eerder een topic over geweest maar kan het niet vinden. Hoe verwijder ik mijn Hyves in ëén keer definitief? Via Google kom ik er niet achter.

Groet, Mol

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hyves.nl: always in touch with your friends

Ik wil mijn profiel verwijderen.
    Wist je al dat je zelf kunt instellen wie je profiel, krabbels of hele profiel mogen bekijken? Je kunt dit wijzigen via Mijn menu > Privacy . Wil je toch je profiel verwijderen, hiermee mogelijk al je vrienden verliezen, geen verjaardagskrabbels meer ontvangen en belanden in een sociaal isolement ;) klik dan hier.

Het kan 24 uur duren voordat je profiel definitief verwijderd is!

LET OP: Bij het verwijderen van een profiel met een Goldmembership is het Goldmembership ook weg.

3. mol81

mol81 Niet meer actief

Dank je Dees85. Ik heb het scherm gevolgd en moet nu een mail krijgen om het account definitef te verwijderen maar dat krijg ik niet! Een idee hoe het kan?

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Kan zijn dat de e-mail in je spam-box terecht is gekomen of de e-mail laat nog even op zich wachten.

5. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Misschien een hotmailaccount? Kan het in 'ongewenst' komen te staan.. Ik heb ook een hotmail account, maar krijg eigenlijk wel mn mail van hyves gewoon in m'n inbox.

6. mol81

mol81 Niet meer actief

Dan zit daar het probleem. Ik krijg ook geen mails in mijn hotmail als iemand een krabbel heeft achtergelaten. Zal eens kijken of ik via de Hyves pagina iemand kan aanspreken die het voor me kan regelen.

7. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Toevallig, heb ook vandaag heel mn hyves eraf gegooid!
    Pff was het zo beu, als je een keer niet reageerde was er gelijk gezeur etc.
    Nu heerlijk rust :D!

Deel Deze Pagina