Hoi, Er is al eerder een topic over geweest maar kan het niet vinden. Hoe verwijder ik mijn Hyves in ëén keer definitief? Via Google kom ik er niet achter. Groet, Mol
Hyves.nl: always in touch with your friends Ik wil mijn profiel verwijderen. Wist je al dat je zelf kunt instellen wie je profiel, krabbels of hele profiel mogen bekijken? Je kunt dit wijzigen via Mijn menu > Privacy . Wil je toch je profiel verwijderen, hiermee mogelijk al je vrienden verliezen, geen verjaardagskrabbels meer ontvangen en belanden in een sociaal isolement klik dan hier. Het kan 24 uur duren voordat je profiel definitief verwijderd is! LET OP: Bij het verwijderen van een profiel met een Goldmembership is het Goldmembership ook weg.
Dank je Dees85. Ik heb het scherm gevolgd en moet nu een mail krijgen om het account definitef te verwijderen maar dat krijg ik niet! Een idee hoe het kan?
Misschien een hotmailaccount? Kan het in 'ongewenst' komen te staan.. Ik heb ook een hotmail account, maar krijg eigenlijk wel mn mail van hyves gewoon in m'n inbox.
Dan zit daar het probleem. Ik krijg ook geen mails in mijn hotmail als iemand een krabbel heeft achtergelaten. Zal eens kijken of ik via de Hyves pagina iemand kan aanspreken die het voor me kan regelen.
Toevallig, heb ook vandaag heel mn hyves eraf gegooid! Pff was het zo beu, als je een keer niet reageerde was er gelijk gezeur etc. Nu heerlijk rust !