Hallo Dames ik heb nu al bijna 3dagen last van ontiegelijke krampen en diaree die krampen zijn echt verschrikkelijk,en lig echt op de grond van de pijn als ik krampen krijg de krampen komen en gaan ik neem paracitamol(zetpil)omdat ik denk dat het een buikgriep is maar word nu toch wel een beetje bang dat me baby er iets van merkt(van de krampen) de krampen zitten onder in me buik aan de zeikant en boven in me buik kan ik niet het beste even me gyn opbellen? ik heb dit dus niet eerder gedaan omdat ik denk dat het buikgriep is maar word nu wel erg bang van die krampen
Ik zou ook even bellen nu ben je ongerust en wat gestrest omdat je bang-zorgen maakt Dat is ook niet goed voor de kleine dus gewoon even bellen
Hallo Dames Sorry dat ik niet sneller heb gereageerd Maar ik ben 2dagen goed ziek geweest ik moest bloedprikken om me nieren alles na telaten kijken urine inleveren(Voor onderandere uitdroging baby en ik zelf door dat alles wat ik eet en drink er net zo hard weer uitkomt en Samonella,nierwerking, zwangerschapsvergiftiging en nog veel meer)alles was gelukkig goed!(Nierwerking omdat ik al 3dagen niet had geplast het is dus gewoon een helezware Buikgriep De kleine heeft er niet veel van gemerkt gelukkig(heb een echo gehad door me ongerustheid) verder kan ik nog niet veel eten omdat alles er weer uitgaat ik eet nu veel droge beschuiten en drink veel water of slappe thee en ik neem kinderzetpillen ik wil niet een al tehoge dosis medicijnen nemen omdat ik het niet zo heb met medicijnen in de zwangerschap ik moet zeggen dat me buikkrampen nu gelukkig minder zijn ik heb vannacht voor het eerst weer door geslapen heerlijk haha verder dames bedankt voor jullie berichtje Lief's Maria
Nou alles gelukkig nog goed gekomen en gelukkig is er niets met je kindje ik zou me ook zorgen maken, geniet verder net als ik van je zwangerschap groetjes elvira