Sommige mensen houden er inderdaad geen rekening mee. Zat laatst op een feestje en daar werd er opeens gevraagd "en wanneer komen bij jullie de kleintjes" iedereen zit dan vol spanning te wachten op je antwoord.. maar ik kon wel huilen op het moment ik liep helemaal rood aan.. ik was gewoon aan het stotteren! Gelukkig sprong mijn vriend in en zei nog even niet, we willen nog op vakantie enzo. Wij zijn nu dan al wat langer als een jaar bezig en er 3 weken geleden achter gekomen dat het zaad van mijn vriend niet zo goed is. Op zo'n moment kan je het wel uitschreeuwen!! komt dit bij jullie ook bekend voor ? liefs
oei oei oei, dat zijn hele confronterende vragen, zeker in zo'n gezelschap. Kan me voorstellen dat je dan ff niet weet wat je moet zeggen en gaat stotteren. Wat onzettend vervelend dat het bij jullie al zolang op zich laat wachten. Nu weten jullie wel hoe het komt dat het steeds niet wilde lukken en kunnen ze er hopelijk wat aan doen suc6
best confronterend ja ja het is klote nieuws als je het hoort.. ben blij als mn huisarts volgende week terug is van vakantie, dan word ik misschien wat zekerder. nu weet ik echt niet waar we aan toe zijn
hopen dat je huisarts jullie meer duidelijkheid kan geven. lijkt me ook het vreselijkste nieuws wat je op zo'n moment te horen kan krijgen, maar als ze weten waar het aan ligt kunnen ze hopelijk snel veel voor jullie betekenen
Jeetje rot vraag ja! Ik ken het helaas... Net kreeg ik ineens een baby in mn armen gedrukt en een fles, de vriendin van de buurvrouw had even dr handen nodig en ik was daar toevallig even aan het kletsen... en dan ook nog de opmerking: staat je goed zon kleintje Kon wel janken!
Ik was vorige week op een verjaardag waar de moeder van een vriendin vroeg wanneer ik dacht de eerste te gaan krijgen. Omdat niemand weet dat we het heel graag willen zei ik dat we daar nu nog niet mee bezig waren. ( Vind het altijd wel vervelend om zo ontkennend te antwoorden, net of ik mijn lichaam ook onbewust een verkeerd signaal geef.) Volgens die moeder was het maar goed ook, kinderen brachten niets dan teleurstellingen, ellende, maar ook........ heel veel zorgen!!! Waar mijn vriendin dus bij zat, lekker, het zal je moeder zijn. Groetjes Pina
Jeetje! lekkere moeder! En inderdaad, ik ben ook altijd bang dat mn lichaam dan denkt dat ik het niet wil, wat niet zo is!!! hihi
Oh Pina, das wel bruut! Heel veel mensen denken er gewoon niet bij na dat je misschien al wel 3 jaar aan het proberen bent.... Ik snap ook niet waar bijvoorbeeld mensen die niet zo dicht bij je staan als familie en hechte vrienden zich mee bemoeien. Alsof je hun dat soort prive zaken aan hun neus gaat hangen? @Vagans: Nou, er wordt dus niet eens gevraagd of je dat wil.... Staat je goed, ja das fijn, terwijl je wil uitschreeuwen: IK WIL ZELF EEN KIND! Tsss.... Mijn baas vroeg vorige week: 'En, wanneer komen de kindjes bij jou? Ik zie het aan je dat je wel kinderen wil!' Ik heb het afgedaan als een luchtige grap, als of hem dat wat aangaat! De brutaliteit.... 8)
nou idd. Poosje terug vroeg mijn baas het idd ook(we hadden toen nog niet besloten er voor te gaan). Vorig jaar zijn wij verhuisd en hij vroeg mij hoe het beviel in ons huis. Ik zo van nou prima zitten er naar ons zin. Hoeveel kamers hebben jullie daar? Ik denk waar gaat dit heen dus ik zeg drie. Oh nou dan heb je mooi kamers over voor kinderen. Ik geef nog antwoord met nou 1 is rommelkamer en de ander computer/was kamer. Alsof ik hem ga vertellen wanneer we gaan proberen haha het idee
Ja vervelend he andere mensen! Maar nu ik dit forum heb kan ik het online uitschreeuwen: bij deze: IK WIL EEN KINDJE!