in november heb ik permanent gekregen Ben het eigenlijk nu al zat Weet iemand hoe ik het kan versnellen om het eruit te krijgen Of moet ik het gewoon uit laten groeien?
Uit laten groeien... na het wassen een beetje olie er in tegen pluizen en zodat het wat natuurlijker lijkt?
Je zou kunnen navragen bij een buitenlandse kapper of je het kunt laten straighten. Eigenlijk het tegenovergestelde van een permanent. Ik weet niet wat je haartype etc is, dus ik zou echt even info inwinnen bij een kapsalon. Anders zit er niets anders op dan uitgroeien, helaas....
Met een stijltang aan de slag? Ik zou minimaal 6 maanden wachten voor je een straight behandeling overweegt. Het is een enorme aanslag op je haar namelijk en dat is het permanenten ook.
Je hebt van kerastase een shampoo en cremespoeling tegen krullen: bain oleo relax. Mn vader gebruikt die (zijn natuurlijke Afro groeit recht omhoog) om zijn haar zwaarder te maken en beter in model te krijgen.
Permanent kun je eruit krijgen door alleen het vloeistof van de permanent in je haren te doen. Zonder de krullers. Zo deed de kapper het bij mijn moeder