mijn zoontje van 7 mnd is al de hele week niet lekker heeft koorts gehad, is zichzelf niet en zijn ontlasting die ruikt meer dan gewoonlijk met verschillende kleuren en heel slijmerig en nu maak ik me dus zorgen. Zijn billetjes zijn ook vuurrood en gaan telkens meer kapot ook al smeer ik sudocreme iedere keer het wordt niet minder
tandjes dacht ik ook aan maar je ziet niks in het mondje ga straks weer kijken heb hem net getemp 38.2
Hoi hoi, Mijn dochtertje had ook lekkere stinkluiers, hangerig, huilerig en luieruitslag. Eerst was er geen tandje te zien, maar na een week was toch echt een tandje doorgekomen. De luieruitslag enz is daarna verdwenen.
ff een update nog steeds geen tandje te zien luieruitslag is nog erger geworden vandaag bij de ha geweest heeft me hydrocortison gegeven voor de kleine. nou gesmeerd en meneer begint te krijsen en te doen kijk ik is het een stuk erger geworden en was tie niet stil te krijgen getemp geen koorts. net hapost gebeld kan daar straks terecht want meneertje begint ook te piepen aangegeven dat de koorts en verhoging komt en gaat, open tot bloedens toe billetjes reactie hydrocortison op de achtergrond een kind dat krijst en strakjes erheen kijken wat ze zeggen. me kleine eet ook een stuk minder drinkt stukken minder het is gewoon niet mijn kleine meer. Ik vind zelf beter een keer te veel dan te weinig. want met de oudste ging ik ook naar de ha toe en telkens afgescheept en uiteindelijk was tie uitgedroogd. sorry voor zo lange stuk moest het ook ff kwijt
Groot gelijk! Misschien een tip voor de wondjes bij de billen; maizena.. Heb die hier al diverse keren voorbij zien koen als tip!
Hydrocortison zalf?? Daar wordt die huid alleen maar dunner van.. Idd eiwitpoeder of maizena proberen, en werkt bepanthen niet? Bij mij werkte sudo wel super, gewoon superdikke laag smeren.. Vervelend hoor. Kunnen idd nog steeds tanden zijn, mijn meisje had er ook last van, en toen het over was nog geen tand XD Dus dat belooft wat haha. Sterkte! :*
net terug van de hapost blijkt het een beginnende schimmelinfectie te zijn en moet goed opletten op zijn oortje want die zag er ook niet zo goed uit en een virusje onder de leden dus totaal wat me eigen ha niet heeft opgemerkt. En het advies was ff een ander merk luiers gebruik nu kv luiers omdat me oudste alleen die kon hebben
Misschien als de billetjes zo erg zijn nog even proberen een tijdje zonder luier. Lekker de billetjes in de lucht laten drogen.
nou advies van de hapost genomen ivm smeren en meneertje heeft de hele nacht geslapen en is nu lkkr aan het brabbelen zijn billetje ziet er wat beter uit dus kijken hoe het verder gaat vandaag. zometeen ff naar de etos kijken hoe die luiers mij bevallen en bij mijn zoontje.