Perongeluk teveel nutriton in fles gedaan

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door xNadine, 18 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xNadine

xNadine Actief lid

27 jul 2016
    383
    39
    28
    Dames, ik heb lichtelijke paniek :( ik gaf mijn zoontje de fles; maar merkte dat hij nog honger had en vroeg aan mijn moeder, die toevallig nu bij me is, om nog even 30 ml water met 1 schepje voeding bij te maken, zodat ik zelf mijn zoontje overeind kon blijven houden ivm reflux. Ik heb hem die 35cc gegeven, en achteraf vroeg ik haar "hoeveel nutriton heb je eigenlijk gedaan?" Toen zei ze dus dat ze iets meer dan de helft van 1 schepje heeft gedaan.. is dat niet veel te veel? :$ ik doe zelf altijd 1,5 schepje op een fles van 165 cc voeding! Is dit schadelijk, en kan ik hier narigheid uit verwachten? :(

2. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Hier heeft t kdv wel eens een fout gemaakt door op 150 cc voeding het hele bakje nutriton erin te gooien ( ze kende het niet en snapte het briefje niet met 1 schepje nutriton :-x ) waren denk wel 8 schepjes en behalve dat ik heel bezorgd wat gebeurde er niet, geeneens buikpijn of krampen.

3. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.646
    5.679
    113
    Huh geef jij maar 1,5 schepje op totaal 165 cc?

Of ik lees het verkerrd maar op 30 cc water gaat 1 schepje dus dan is het toch niet te veel?

4. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ze heeft het over nutriTon he? ;)
    Hier ook altijd 1,5/2 schepjes op een fles van 180 gedaan.
    Het kan nu geen kwaad hoor. Hij heeft er alleen wat meer moeite voor moeten doen denk ik :)

5. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.646
    5.679
    113
    Ja ik las het verkeerd mijn fout ;) die kleine lettertjes ook :p

6. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Kan geen kwaad hoor.. Ik heb een tweeling thuis en toen ik laatst 1 fles maakte, deed ik per ongeluk voor allebei het JBPM in één fles.. ze moest alleen wat harder werken :p .. Kan een keer gebeuren toch..

7. xNadine

xNadine Actief lid

27 jul 2016
    383
    39
    28
    Bedankt voor jullie reacties :) Ik reageer een beetje laat omdat ik nog niet door had hoe ik mijn eigen gestarte topics terug kon vinden haha ;) Mijn zoontje moest inderdaad iets harder werken, maar heeft er gelukkig niet extra krampjes of iets dergelijks van gehad.

Deel Deze Pagina