Pap3a en kinderwens

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door Smandyke, 26 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smandyke

Smandyke Actief lid

26 okt 2012
    167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo, Ik zit eindelijk met een vraag wat me toch dwars zit ik ben gister naar de dokter geweest samen met mijn vriend ivm zwangerschapswens!
    en ik kreeg ook meteen de uitslag van mijn uitstrijkje die was pap3a & hpv virus is aanwezig nou vroeg ik aan mijn dokter of het problemen kon opleveren om zwanger te worden of eventueel voor het kindje als ik zwanger zou worden hij zij van niet! En hij zij dat ik gewoon zwanger mocht worden! Nou vraag ik mijzelf af zijn hier mensen die er ervaring mee hebben waar het uitstrijkje ook niet goed was en toch zwanger zijn geworden of of die problemen hadden bij het zwanger worden en zwanger zijn? Ik hoor het graag van jullie alvast mijn dank :)

2. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi hoi,

Ik denk dat het goed is dat je deze vraag aan de verloskundige stelt, mijn kennis gaat helaas niet zover. Verder is het heel goed van je dat je er met mensen over wil praten, maar hier geef ik alleen maar antwoord, dus zou ik hem onder een ander kopje zetten.

Groetjes Adrienne

3. Smandyke

Smandyke Actief lid

26 okt 2012
    167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Adrienne,

Bedankt voor je antwoord! Ik ben sinds vandaag nieuw op het forum dus ben allemaal ook nog een beetje aan het uitzoeken hoe het allemaal werkt bedankt voor de tip ook he :)

Groetjes Mandy.

Deel Deze Pagina