Hallo dames! Ik vroeg me af of deze ontlasting normaal is? Mijn familie kent het niet en de huisarts ook niet. Wanneer ze een poepluier heeft zitten deze stukjes er altijd in.. Eerder kreeg ze volledig borstvoeding, maar ben sinds een week dit aan het afbouwen. Nu krijgt zo overdag de fles en savonds/ snachts de borst. Groetjes!
Des te meer kv je gaat geven, des te meer de poepluiers gaan stinken... Dus daar zal je het verschil in merken
Hier hetzelfde. Onverteerde stukjes volgens de lactatiekundige. Hij haalt zelf voldoende voeding uit je melk, en wat hij niet nodig heeft poept hij weer uit.
Ja idd raar dat hij dat niet weet. ... ik moest van hem maar aan het consultatie bureau vragen. .. Dit forum is haast hetzelfde als het bureau, vandaar mijn vraag aan jullie Super fijn om te horen dat dit normaal is! Ik had vandaag idd een vieze stink luier! Ik mis het weeïge luchtje van de borstvoeding luiers.. Btw is het normaal dat ik zooo ontzettend twijfel om volledig over te stappen naar flesvoeding? Ik ben er nog niet aan toe volgens mij. ...
Als jij er nog niet aan toe bent waarom stap je dan over naar volledige kunstvoeding? Is daar een reden voor? Je kan anders ook de ochtend en de avond/nacht voeding blijven geven en die van overdag afbouwen als je weer moet werken bijv. Je kan ook kolven op t werk/overdag om de volledige productie op peil te houden. Dat vergt wel veel van je (vind ik)
3 voedingen (en 2 als de nachtvoeding wegvalt), is helaas niet voldoende om je productie op peil te houden. In ieder geval niet op deze termijn. Een keuze maken tussen gedeeltelijke/volledige productie, daar is de boel nog niet stabiel genoeg voor. Onze borsten zijn daar niet voor gemaakt Kolven kan een belasting zijn. Maar ik denk dat het vaak ook het idee is.En het in de praktijk meestal best meevalt!
Omdat ik dacht, als ik het nu niet doe doe ik het nooit. . :/ .. Ik ben altijd erg nuchter van mezelf en ik begrijp begon met borstvoeding te geven omdat onze dochter prematuur 34.4 is geboren. Toen dacht ik, ik stop op de uitgerekende datum. Maar dat heb ik ook al verlengd. Vorige week had ze spruw, en mijn melkproductie ging achteruit, en toen dacht ik het moet zo zijn. Maar nu denk ik steeds meer van neeeee... ik wist niet dat ik er zoveel waarde aan zou hechten. En vooral aan onze momentjes samen. Ik wil inderdaad proberen overdag de fles te doen en de rest lekker aan de borst
ik zou zeggen.... lekker door gaan met bv geven (fulltime) want als je het nu al mist.. en weer opbouwen gaat heel wat lastiger dan afbouwen.