hallo , Gyano heeft op dit moment last van blauwe lipppen<-- dit had hij vorige week ook al 1 x. hij is wel 2 weken geleden verkouden geweest , maar ik weet niet of het daarmee te maken heeft... verder liukt hij het niet koud te hebben weet iemand wat dit is? groetjes van Ramona
Ik heb even voor je gegoogeld. Het kan onschuldig zijn, maar kan ook te maken hebben met zuurstoftekort of ernstige infecties 9dit ging dan wel over pasgeboren baby's). Dus ik zou voor de zekerheid even contact opnemen met de ha of de huisartsenpost.
ik had de HA niet gebeld omdat het na een uurtje weer weg was getrokken dat was vorige week dus ook al zo.. maar ik weet wel als het nog 1 x voorkomt dat ik dan toch maar even bel niemand anders ervaring hiermee? vind het maar vreemd uitzien ff een foto'tje gemaakt hihi groetjes van Ramona
Ik zou er toch na het weekend over bellen horen. Word hij ook grauw of zijn het alleen z'n lipjes die blauw worden?
Paarse lippen is echt niet goed, hoor! Om z'n mondje lijkt het ook wat paars/grauw op de foto. Als je kindje het niet koud heeft, kan het inderdaad op meer ernstige dingen duiden zoals zuurstofgebrek of iets met het hartje. Ookal is het na een uur weggetrokken, ik zou toch na het weekend meteen de huisarts bellen en het na laten kijken. In zulk soort gevallen kun je beter het zekere voor het onzekere nemen!
Had het laatst met Damian ook.. alleen het was vrij koud bij ons .. dat was bij ons een verklaring. Op mijn foto is het ook niet goed te zien.. maar was idd wel blauw/paarsig.. Hopelijk valt hetmee , succes!
Ik zeg bellen en navraag doen! Giovanna had dit dus ook en nog wel andere kenmerken erbij maar ze had dus een groot hartprobleem. Dit hoeft bij jou absoluut niet zo te zijn maar ik zeg maar zo beter een keer teveel gebeld dan een keer te weinig.