Hallo, Ik zit met het volgende. Onze zoontje kan sinds een week of 3-4 van zijn buik naar rug draaien. Hij ligt dus ook steeds te oefenen in de box maar ligt ie eenmaal op zijn rug is het even leuk maar zet het daarna op het huilen. Op zich niet zo erg. Nu slaapt hij altijd op zijn buik i.v.m reflux. Slapen gaat prima tot een uur of 5.00 in de ochtend. Dan ligt ie in zijn slaap (tenminste dat denk ik want hij heeft zijn ogen dicht) te woelen en wil zich steeds op zijn rug draaien. Dit lukt hem en zet het vervolgens op het huilen. Hem laten huilen heeft geen zin wordt ie hysterisch. Dus draai ik hem maar weer op zijn buik met gevolgd dat ie direct weer probeert op zijn rug te draaien. Gek wordt ik ervan. Heb al van alles geprobeerd. Laten huilen, strak instoppen, in een slaapzak maar niets helpt. Met een beetje mazzel geeft ie het dan om 6.00-6.30 uur op om vervolgens weer te gaan slapen tot 7.00-7.30 uur. Maar ja de nacht is natuurlijk voor ons al onderbroken en slapen doe ik haast niet meer. Terwijl ie voorheen doorsliep tot 7.00-7.30 uur zonder ook maar 1 kik te geven. Wij zitten en bijna doorheen en weten niet meer wat we moeten doen. Heeft er nog iemand tips? of is het een fase waar we doorheen moeten?
nou wij hebben dat probleem dus precies andersom. Colin draait steeds naar zijn buikje, maar als hij nou ging slapen dan vond ik het geen probleem. maar hij speelt een tijdje en dan komt ie niet terug omdat ie een slaapzak aan heeft. en dan word ie dus boos. en je kan 1 keer of 10 keer heen lopen, hij blijft draaien. nou het moet maar een tijdje zo, ik vind het nu ook even lasig, maar de tijd gaat zo snel, dat hij straks een paar maandjes ouder is en het hem wel lukt. tot die tijd lopen we wel heen en weer, hoe lastig het ook is.