Mijn dochter word binnenkort 2 jaar. Ik heb nu al de vraag gekregen wat ze leuk vind voor haar verjaardag. Nu komt de maaaaar, wij zijn een beetje inspiratieloos. Dus wat zijn nou leuke kadotjes voor een bijdehante 2 jarige? Wat waren de succeskados bij jullie kids en wat niet? Thx meiden!
Zand en water tafel (maar onze dochter is in juni jarig ) Loopfiets (met 3 wielen, kon ze gelijk op) Duplo Knikkerbaan Treinbaan Niet alles heeft ze voor haar verjaardag gehad, maar dit waren (en zijn) de absolute hits vanaf 2 jaar.
Driewieler / loopfiets Keukentje met accessoires Poppenbedje of andere accessoires voor de pop Treinbaan Duplo Nieuw bed / slaapkamer Dekbedovertrek voor nieuw bed Grote rijgkralen Verf/klei Dit is even waar ik zo snel op kan komen Edit: tafeltje met stoeltjes is hier ook een grote hit.
Er zijn veel leuke dingen in de winkel voor een 2 jarige. Vaak staat het ook op de verpakking voor welke leeftijdsgroep het geschikt is. Leuk speelgoed is bv: - Speelgoed van laugh and play (daarvan heb je een tasje met spulletjes, theeserviesje, picknickmandje met vormpjes) - verstoppertje met nijntje/dora (weet niet hoe het precies heet) - pop met bedje/wagentje Ik hoop dat je er wat mee kan
ga na wat je het komende jaar allemaal voor haar zou willen hebben, alles wat ze nu al voor haar verjaardag krijgt hoef je niet te kopen poppen keukentje fietsje knutsel spullen andere autostoel voor in de auto (voor iemand die je heel lief is) fietstoeltje voor achter
Er is al veel genoemd maar hier nog wat kleine dingetjes Puzzel Potje Klein parapluutje Vinger verf Stiften Wat duurder Een slee
Thx meiden, een aantal dingen had ik al op het lijstje staan zoals Loco, verf en stiften. De tafel en stoeltjes krijgt ze van ons. Autostoel vind ik een beetje over the top en degene die ze heeft kan nog wel even mee. Welke spelletjes en puzzels kunnen jullie aanraden? Memoryspel heeft ze al, maar ik wil er nog wel wat bij hebben.
Playmobile 1.2.3. is ook leuk vind ik. Onze dochter speelt er nu al mee maar volgens mij blijft het ook nog wel een tijdje leuk voor ze!
Nopjes puzzels met veel stukjes en echte puzzeltjes van minder dan 10 stukjes bijvoorbeeld. Ik heb een doosje met puzzeltjes van 6, 8, 10 en 12 stukjes geloof ik. Memory is ook leuk idd
Thx meiden, eigenlijk alles wat we bedacht hadden is hier dus ook genoemd. Mochten jullie nog tips hebben voor echt leuke kinderspelletjes voor het gezin dan hoor ik die graag. (Zoals bordspelletjes enzo)