Sinds n paar dagen is de ontlasting van ons kleintje n beetje groenkleurig ipv geelkleurig. Is dit normaal? Ze is morgen 2 weken oud Tevens heb ik n vraag overborstvoeding geven. Vanwege verkeerd aanleggen en kloven gebruik ik n tepelhoedje. Nu merk ik dat als ik de kleine aanleg aan mijn rechterborst dit niet als prettig ervaar. Naast dat ze n enorme zuigkracht heeft heb ik elke keer steken in mijn borst. Waaraan kan dit liggen? Ligt t tepelhoedjeniet goed? Alvast bedankt
Hoi, Groene ontlasting kan vanalles betekenen, van veel melk, tot weinig melk, tot moeder heeft spinazie gegeten. Om een duidelijk antwoord te kunnen geven wil ik graag van jou weten hoe ze tot nu toe gegroeid is (graag alle gewogen gewichten) en hoe vaak je haar voed. Gebruik van een tepelhoedje heeft enorme nadelen. Probeer hem zo snel mogelijk af te bouwen. Kijk even dit hele filmpje uit hoe je een tepelhoedje aan moet brengen. Ervaar je behalve de steken in de borst ook nog andere pijn of "sensaties"? Alleen tijdens het voeden of ook tussen de voedingen in? Ik hoor graag van je.
Ten eerste sorry voor de late reactie... Cb heeft geconstateerd dat ze spruw heeft dus pijnlijke steken zijn verklaart denk ik groene ontlasting: ik voed haar als t kan om de 3 uur maar ze geeft dagen/ uren dat ze eerder komt. Laatste tijd voed ik haar op verzoek en als ze niet eerder komt dan om de 3 uur.. ze is alleen gewogen door de kraamverzorgster dn daarna niet meer. Eerste afspraak cb is pas 14 december 15 nov: 3555 17 nov: 3265 18 nov: 3285 19 nov: 3360 20 nov: 3380 21 nov: 3480 22 nov: 3540