Wat voor kleding doen jullie je kindje aan in de puckababy? En gebruiken jullie ook nog een dekentje en lakentje? Mijn zoontje ligt nu voor het eerst te slapen in de puckababy en twijfelde een beetje over wat hij aan moest. Hij heeft nu ene mouwloos rompertje, tshirt met lange mouwen en een broekje + sokjes aan én dan nog gewoon een dekentje met lakentje over.
Ik deed altijd alleen een romper in de puckababy en dan dekentje en lakentje. Hangt er natuurlijk ook vanaf hoe warm zijn kamertje is. Wat je nu hebt gedaan, lijkt me wel erg veel.
met dit weer had mijn dochter alleen een romper aan in haar puckababy en een dekentje in een overtrek. ik zou even het nekje voelen of die niet te warm is...
Ik denk dat je hem te warm kleed, ze waarschuwen ook daarvoor hè, warmte stuwing omdat ze hun warmte in ieder geval niet door de handjes en voetjes kwijt kunnen in de zak. Hier ligt Ben nu in de zak met een romper met lange mouwen. Is het buiten 25 graden dan al snel met korte mouwen. Lakentje puur voor het gevoel en eventueel dekentje tot aan de heupjes. Charlie
Thanks allemaal! Had al het idee dat ik hem wat te warm ingepakt had Hij ligt nu in een romper(met lange mouwen), is een stuk beter denk ik!