is t de leeftijd ??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door happymama, 16 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

hallo dames

mijn dochtertje is de laatste dagen erg huilerig en onrustig.
    als ik haar in de box leg begint ze meteen te huilen ze wil constant bij mij zitten .
    okk wil ze niet plat dus echt zitten en proberen om te gaan staan.

ze is nu bijna 6mnd hoort dat een beetje bij de leeftijd dat ze steeds bij mij wil zijn en op schoot ??
    en als ze steeds wil gaan staan is dat dan niet slecht ????
    :(:(:(

2. happymama

niemand ?

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    sorry meid ons mannetje is nog niet zo oud maar er is rond 6 mnd wel een sprongetje, misschien dat dat het is?

4. friezinne82

friezinne82 Bekend lid

6 mrt 2009
    719
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    Ik herken het wel, Als je even naar de keuken of het toilet gaat dan meteen hysterisch huilen. Ik heb ergens gelezen dat dat komt omdat ze nu gaan ontdekken dat je weg bent als je weg bent (Huh... rare zin, maar je snapt het denk ik wel). Ze moeten nu nog leren dat je ook weer terug komt als je weg bent. Het lijkt mij ook erg beangstigend als je plotseling ontdekt dat je moederziel alleen bent.

Ik denk dat Britt dus inderdaad een sprongetje maakt en nu aan het leren is dat mama haar niet in de steek laat als ze even neergelegd wordt.

5. zonnestraaltje1981

zonnestraaltje1981 Actief lid

28 apr 2009
    431
    0
    0
    Groepsleidster intensieve behandelgroep
    Overijssel
    Mijn jochie is nu ook bijna 6 mnd en vind het momenteel ontzetttend moeilijk om zichzelf te vermaken en begint ook te huilen als ik wegloop. Hij heeft ook last van doorkomende tandjes dus daar kan het ook aan liggen.
    Het willen gaan staan lijkt mij niet erg, ik zou het niet gaan stimuleren maar als ze het zelf doet lijkt het mij niks uit te maken.

6. happymama

dank je voor de antwoorden en ervaringen .
    nu ligt ze overgens lekker in de box .
    tandjes heeft ze miss ook last van want gister kon ze bijna niet poepen en had ze keuteltjes en nu net een mega spuitluier hahaha moest ze meteen in bad doen ook heeft ze een rood wangetje en bijt graag overal op, en tot overmaat van ramp stote ze ook nog haar hoofd maar kon ze gelukkig goed troosten .

7. Yukl

Yukl Niet meer actief

Mijn zoontje heeft nog steeds regelmatig deze fase waarbij hij niet wil dat ik hem uberhaupt op de grond neerzet. Dat duurt tegenwoordig maar een paar dagen en daarna gaat het weer een tijdje goed.

De box heeft hij trouwens vanaf een bepaalde leeftijd helemaal niet meer leuk gevonden. We hebben hem ook al ruim voor zijn eerste verjaardag de deur uit gedaan.

8. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Hie ook al de box voor de eerste verjaardag weggedaan mijn dochtertje accepteerde het gewoon echt niet en nu weer dat ze hele dagen aan mijn been hangt en bij papa heeft ze dat veel minder ik vind het soms wel erg rot maar ja..........

9. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    Rond de 6 maanden zit er idd een sprongetje waarbij ook de verlatingsangst en de eenkennigheidsfase zich aan kan dienen. Dus denk dat de kleine daar nu toch wel in zit.

Deel Deze Pagina