Beste Dames, Hier gaat afvallen moeizaam. Normaal zeggen ze 9 maanden zwanger en 9 maanden ontzwangeren. Op de laatste dag van mijn zangerschap woog ik 65 kilo,na de bevalling 60.In die 9 maanden ben ik maar 2.5 kilo kwijt geraakt,maar de rest wil niet lukken. Ik snoep/snack niet,eet gezond(koffie/thee zonder suiker) en daarnaar ben ik postbesteller.In totaal met kind naar school brengen en alleen met de kleine boodschappen doen,ben ik 12 uur per week aan de wandel/fiets. Ik weet niet of het ook zo lang duurt als bij mijn oudste. Aan het begin van mijn zwangerschap was ik 70 kilo.Ik was toen via een dietiste 3 kilo afgevallen.Ik ben er 12(bij de laatste 15)kilo aangekomen. Totaal 82 kilmdat ik 8 maanden ziek ben geweest,woog ik na de bevalling ineens 65 kilo.Pas toen mijn oudste 2 jaar was,woog ik ineens 50 kilo. Zal het nu toch ook weer zo lang duren???? Ik hoop van niet,want mijn broeken passen wel,maar ik krijg ze gewoonweg niet dicht
hoi, hier lukt het me ook niet ik woog 55 kg dan na bevalling zoontje ( te vroeg bevallen en gestorven ) 65 kg en was niks kwijt direct wer zwanger dus aan 65 kg zwanger op einde woog ik 73 kg en nu weeg ik er 62 kg en zou graag die 55 kg ooit terug zien op de weegschaal. gr en succes