dames Klinkt behoorlijk bizar maar ooh wat ben ik bang! de kansen zijn misschien niet groot, maar wie kent iemand? of heeft het zelf meegemaakt? Meestal leg het aan de man die niet kan wachten maar nu was ik de gene die al heel snel weer sex wilde, het zal wel door de hormonen komen want normaal ben ik niet opgewonden te krijgen ik had mijn man al wel gezegd dat hij maar condooms moest kopen maarja die vent van mij was een beetje laks dus hebben we het toch alweer gedaan, hij is niet in mij klaargekomen, maarja voor het zingen de kerk uit is ook niet veilig Ik geef trouwens flesvoeding en het vloeien was al na 2 weken totaal weg. Wat als het wel raak is wanneer kan ik dan testen? zit er dan nog hcg in mijn bloed van de bevalling? Groetjes Hanuna
na 2weken kan je testen. Hoelang hcg na de bevalling nog te testen is weet ik niet. Misschien anders zelf condooms halen?
ja was ik vergeten te zeggen, die condooms moest ik uiteraard zelf nog halen want anders hadden we ze nog niet in huis
Hmm, het lijkt mij erg sterk, maar zeg nooit nooit. Denk dat je gewoon twee weken na de sex kan testen, net als normaal. Volgens mij heb je alleen in het begin van de zwangerschap HCG hormoon, dus dat zou je nu al niet meer hebben.
hcg van de vorige zwangerschap is niet meer aanwezig. Maar na de bevalling ben je wel vaak vruchtbaarder. Dus zeg nooit nooit je kunt z,n 14 dagen na de sex testen.
Tussen de geboorte van mijn neef en nicht zit 10 maanden en 3 dagen... Het kans dus wel. Maar de kans is natuurlijk heel erg klein. Over twee weken testen.
haha succes mijn vk zei ookal bij mij bij de nacontrole (heb sex gehad toen ze 5 wk was) dat als ik over n week of 2 niet ongesteld ben ik moest testen..
Je bent idd vruchtbaarder na de bevalling, dus het kan wel Ik heb ergens gelezen dat je 2 weken na de bevalling al geen hcg meer in je lichaam hebt
Ja het kan. Ik had na mijn eerste met bv 3 weken na de bevalling weer een eisprong. Deze keer was het 4 weken na de bevalling.
Hoi allemaal. was 6 weken na bevalling weer opnieuw zwanger. Gepland trouwens. Zou wel even wachten met testen. Of anders een test doen en 2 weken later nog eentje. Bij mij was het maand later nog positief. Groetjes.
hoi meiden bedankt voor jullie reacties eergisteravond had ik ineens wat bruine slijm bij het afvegen en gisterochtend had ik wat lichtroze bloed met het afvegen, het kon natuurlijk net zo goed van een innesteling zijn, dus had ik gister maar voor de zekerheid een testje gewaagd en die was negatief ik ben nu toch wel een beetje opgelucht al zou een 2e natuurlijk al wel meteen welkom zijn geweest maar nu kan ik dus eerst is lekker van ons mannetje genieten ik vond het best wel spannend want ik zat nog effe na te trillen van dat testje Groetjes Hanuna
Ik ken iemand die was direct na de bevalling weer zwanger, condoom had niet goed gefunctioneerd! Dus ik zou maar wel voorzichtig zijn. Ze kreeg 2 kinderen in 11 maanden tijd en dat is best pittig! Maar ook weer heel leuk
Hier ook direct na de bevalling (gepland hoor) zwanger geworden Direct na mijn 1e menstruatie een positieve test.. En het zou bij jou innestellingsbloeding kunnen zijn of een begin van de menstruatie.
Hier in de familie is ook iemand die weer direct na de bevalling opnieuw zwanger was (1ste kindje was via ks trouwens). Ideaal lijkt het me totaal niet maar het kan wel want ze zeggen dat je na een bevalling extra vruchtbaar bent (na een mk schijnt dat ook zo te zijn)
Ik zou het nog wel even aankijken als ik jou was! Wat er al gezegd wordt, kan ook innesteling zijn, dus niet meteen uitgaan van menstruatie. Wel spannend maak je het!
dank jullie meiden Ik heb volgens mij inderdaad te snel lopen juichen dat het al mijn menstruatie was kheb na die ochtend alleen nog maar 2 inlegkruisjes met oud bloed gehad, was echt donkerbruin van kleur die test van 3dagen geleden was negatief maar ik heb achteraf misschien toch wel te vroeg getest oooh wat denken jullie moet ik over een weekje nog eens testen of is het niet nodig?
Voor je eigen gemoedsrust Zou ik zeker weer testen. Ik heb trouwens ook 3 weken na de bevalling een eisprong gehad dus het kan idd!
Het kan zeker wel. Mijn ex-collega was na 6 weken alweer zwanger, en dat met volledige BV! En mijn 2 nichten schelen ook minder dan 11 maanden. Ben benieuwd! ps: ik vind het even heel lastig wat op het eind te zeggen. Meestal zeg ik dat ik het erg hoop voor degene, maar weet niet of je die reactie wel leuk zou vinden. (uiteindelijk wel natuurlijk)