Een vriendin komt vandaag thuis fotograferen ze doet het als hobby. Maar ik wil dus die naakte foto's waar de kleine op haar buik ligt maar straks poept ze alles onder, hoe voorkom ik dit? Hoe doen de professionele fotografen dat?
Snel zijn en veel geluk hebben, denk ik Ik denk dat kindjes vaak gewoon een luier met luierbroekje aan hebben.
Wij hebben ook een newbornshoot gedaan, zonder luier.. en ja, ze heeft gepoept en geplast..haha Maar dat is zo weer opgeruimd, alleen het kleedje zat eigenlijk onder!
Ons eerste zoontje ging helemaal los tijdens de fotoshoot. Poepte recht in mijn handen toen ik hem vast had en heeft de hele boel meerdere keren ondergeplast, het was een grote bende (en ook nog een 30 graden maar dat terzijde)! Maar je ziet er niks van op de foto's hoor. Mijn vriend en ik hadden (gelukkig) zwarte kleding aan met een zwarte achtergrond. Fotograaf was het gewend gelukkig, ze fotografeert vooral baby's. Mijn profiel foto is een van de foto's uit de hele serie. Succes, hopelijk is ze alles net kwijt bij jou voor de shoot!
volgens mij is er maar 1 manier omdat te voorkomen: een kurk erin stoppen . Nee grapje hoor (voor ik half zp over me heen krijg). Ik vrees dat je alleen hard kunt duimen dat de kleine net niet hoeft en niets doet en verder een kwestie van snel zijn. Succes! Hopelijk mooie (schone) foto`s
Nou dames ik hoop dat ze het binnenhoud plassen zie je toch niet, maar poepen ( geel) op de witte ikea schapen kleed dat krijg ik er onmogelijk uit !
Hier positief!! Niet gepoept of geplast en wel blote billen op de foto Hij heeft denk ik een kwartier zonder luier op m'n arm gelegen...
Hier ook een newborn fotoshoot gehad, kleine heeft wel een paar keer geplast maar poepen werd ons gelukkig bespaard Tja, je doet er verder ook niet veel tegen.
Ik heb zelf een shoot van m'n uk gemaakt op datzelfde kleedje en had gewoon wat billendoekjes onder hem neergelegd, maar wel op zo'n manier dat je t niet zag natuurlijk De plas hou je niet echt tegen ermee, maar de poepies wel