Zoals de titel al zegt. Kan mij geen menstruatiepijn linken bij het bevallen of begin van de bevalling. Heb zelf al 2 natuurlijke bevallingen gehad. Hoor alleen heel veel mensen over menstruatiepijn. Misschien dat het komt imdat ik met menstruatie bijna tot geen pijntjes heb.
Kan ik me ook niet echt herinneren.. misschien dat die eerste weeen (als je twijfelt of het wel weeen zijn) een beetje het menstruatiegevoel geven?..
wat apart....nee ik had vooraf echt duidelijk menstruatiekrampen alsof je dus ongesteld moet worden (logisch) bijzonder dat het bij iedereen anders kan zijn he...
Ik heb ook nooit een gevoel gehad van ik moet ongesteld worden. Bij mij is het er smorgens gewoon. Daarom weet ik nog d Steeds niet wat er dan gevoeld moet worden
Ik heb geen menstruatiepijn gehad voor de bevalling.. Bij de eerste weeën dacht ik alleen dat ik iets verkeerds geheten had, dacht dat het mijn darmen waren die vervelend deden :')!
Ik ook niet, de weeën zijn veel scherper en andere soort pijn.. De voorweëen die ik al weken had waren wel meer een menstuatiegevoel..
Nee, ik was 's ochtends gestript en 's avonds om half 8 uit het niets echt een wee die binnen een half uur om de minuut kwamen. Uiteindelijk geen tijd meer gehad om naar het ziekenhuis te gaan..........
Wel dezelfde plek...heel laag in de buik, maar andere pijn. Ik heb mn weeën volgens mij alleen maar laag in mn buik gevoeld.
Nee geen menstruatiepijn, ik vind het moeilijk te omschrijven... De eerste weeen voelen misschien een soort van aan alsof die gigantische ballon die in je buik zit, harder en groter wordt geblazen. Dat zijn dan nog de schattige weetjes
Bij we eerste nooit een menstruatiepijn gevoel gehad. Nu ben kk zwanger voor de tweede en ik heb continu menstruatiepijn precies, maar een kleintje zie ik nog niet meteen aankomen. Dus ik weet niet goed of weeen overeenkomen met menstruatiepijn.
Bij mij is het echt niet te vergelijken met menstruatiepijn. Meer een soort scherpe pijn en bij mij ook wat hoger dan menstruatiepijn. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat het dezelfde pijn zou zijn als van harde buiken, maar dan erger. Ik herkende daarom de weeën ook niet de vorige keer.
Ik had een weeenstorm in mijn rug. Heb geen moment menstruatiepijn gehad. Mijn rug voelde alsof ik een bankschroef zat die steeds strakker werd aangedraaid. Niet fijn!