Meer mensen waarbij bevalling wel begon maar geen menstruatie pijn gevoeld hebben?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Sweety30, 22 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweety30

Sweety30 Actief lid

17 jun 2013
    482
    66
    28
    Vrouw
    Zoals de titel al zegt. Kan mij geen menstruatiepijn linken bij het bevallen of begin van de bevalling. Heb zelf al 2 natuurlijke bevallingen gehad.

Hoor alleen heel veel mensen over menstruatiepijn. Misschien dat het komt imdat ik met menstruatie bijna tot geen pijntjes heb.

2. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Kan ik me ook niet echt herinneren.. misschien dat die eerste weeen (als je twijfelt of het wel weeen zijn) een beetje het menstruatiegevoel geven?..

3. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Nee ik vind weeën ook echt niet op menstruatiepijn lijken.

4. neyomi

neyomi Actief lid

1 dec 2015
    275
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat apart....nee ik had vooraf echt duidelijk menstruatiekrampen alsof je dus ongesteld moet worden (logisch)
    bijzonder dat het bij iedereen anders kan zijn he...

5. Sweety30

Sweety30 Actief lid

17 jun 2013
    482
    66
    28
    Vrouw
    Ik heb ook nooit een gevoel gehad van ik moet ongesteld worden. Bij mij is het er smorgens gewoon. Daarom weet ik nog d
    Steeds niet wat er dan gevoeld moet worden

6. Duvellie

Duvellie Niet meer actief

Ik heb geen menstruatiepijn gehad voor de bevalling.. Bij de eerste weeën dacht ik alleen dat ik iets verkeerds geheten had, dacht dat het mijn darmen waren die vervelend deden :')!

7. Sweety30

Sweety30 Actief lid

17 jun 2013
    482
    66
    28
    Vrouw
    Hier op dit moment wel veel spanning op de buik trekkend naar de rug.

8. Suzanneke

Suzanneke Bekend lid

14 dec 2011
    525
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik ook niet, de weeën zijn veel scherper en andere soort pijn.. De voorweëen die ik al weken had waren wel meer een menstuatiegevoel..

9. Veera

Veera Niet meer actief

Haha menstruatiepijn, nee. Wel iets in die streek en dan zo'n triljoen keer pijnlijker :D

10. Liefste baby

Liefste baby Actief lid

3 jul 2014
    189
    7
    18
    NULL
    NULL
    Nee, ik was 's ochtends gestript en 's avonds om half 8 uit het niets echt een wee die binnen een half uur om de minuut kwamen. Uiteindelijk geen tijd meer gehad om naar het ziekenhuis te gaan..........

11. Sweety30

Sweety30 Actief lid

17 jun 2013
    482
    66
    28
    Vrouw

Heftig zeg.

12. Sweety30

Sweety30 Actief lid

17 jun 2013
    482
    66
    28
    Vrouw
    Boor jou gaat het ook niet lang meer duren zie ik? Succes.

13. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    Wel dezelfde plek...heel laag in de buik, maar andere pijn. Ik heb mn weeën volgens mij alleen maar laag in mn buik gevoeld.

14. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Nee geen menstruatiepijn, ik vind het moeilijk te omschrijven... De eerste weeen voelen misschien een soort van aan alsof die gigantische ballon die in je buik zit, harder en groter wordt geblazen. Dat zijn dan nog de schattige weetjes :D ;)

15. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Bij we eerste nooit een menstruatiepijn gevoel gehad. Nu ben kk zwanger voor de tweede en ik heb continu menstruatiepijn precies, maar een kleintje zie ik nog niet meteen aankomen.
    Dus ik weet niet goed of weeen overeenkomen met menstruatiepijn.

16. TheDoctor

TheDoctor Niet meer actief

Bij mij is het echt niet te vergelijken met menstruatiepijn. Meer een soort scherpe pijn en bij mij ook wat hoger dan menstruatiepijn. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat het dezelfde pijn zou zijn als van harde buiken, maar dan erger. Ik herkende daarom de weeën ook niet de vorige keer.

17. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Ik had een weeenstorm in mijn rug. Heb geen moment menstruatiepijn gehad. Mijn rug voelde alsof ik een bankschroef zat die steeds strakker werd aangedraaid. Niet fijn!

Deel Deze Pagina