Net voor mijn vliezen braken had ik snachts op de wc gezeten. Alles kwam eruit. Schijnt dat het lichaam leeg wil zijn om te kunnen bevallen. Sommige gaan spugen sommigen krijgen diarree. Tijdens bevalling nergens last van gehad
Bij de eerste een duidelijke 'schoonmaak' voor weeën begonnen, een soort buikgriepje had ik met diarree en spugen , tijdens de bevalling dus niets meer. Bij de tweede was in de ochtend gewoon geweest (normale ritme) en toen pas weer na de bevalling, op mijn normale tijdstip . Riep wel tijdens de bevalling opeens "Oh ik moet poepen!!" en dat was voor VK een teken dat ik mocht gaan persen, zij antwoordde met: "Pak je benen, hap lucht, persen!!" Baby floepte er zo uit. Bij de derde 'schoonmaak' gekregen na het breken van vliezen en de eerste paar cm's weeën, ben toen in paar uur tijd wel 10 keer geweest of zo, ook een beetje diarree. Toen de weeën echt serieus werden niet meer. Dus nee. Ik heb nog nooit tijdens het persen gepoept.
Hier hetzelfde . Was niet helemaal lekker de dagen voor de bevalling dus alles was er al uit . Maar het boeide me totaal niet bij de eerste bevalling, ik zat op de baarkruk dus het viel netjes naar beneden en ik heb gewoon gezegd: oh ik moet eerst poepen
Ik werd met 40+2 gestript en die dag/nacht moest ik om de haverklap naar de wc voor een grote boodschap. Tijdens de weeën nog naar de wc geweest en tijdens de bevalling was ik dus leeg. Kwam alleen een baby uit Bij de 1e ingeleid en ook geen ontlasting gehad. Maar van te voren zoals afgelopen keer dus ook niet.
Bij de laatste bevalling heb ik gepoept. De verpleegkundige bleef me maa zeggen dat ik mn billen op moest tillen dan konden ze het matje verschonen. Ik had alleen maar zoiets van, bekijk het maar dan maar in de stront. Kotn optillen lukte me echt niet de weeen deden teveel pijn. Uiteindelijk si het verschonen toch gelukt en is ons meisje niet in de poep geboren. Maar op dat moment had ik echt schijt aan om het zo maar te zeggen.
Geen idee. Ik was vlak voor de bevalling nog goed naar de wc geweest (de bekende grote schoonmaak) maar volgens mijn man hebben ze in het ziekenhuis wel een paar keer matjes verwisseld. Misschien dat er wat ontlasting mee is gekomen, misschien was het wat vruchtwater en bloed. Op dat moment kon het me ook niks meer schelen. Heb nog wel ff flink gespuugd tijdens de bevalling. Denk dat dat viezer was dan het eventuele poepen. Had wat Optimel gehad... niet lekker