Ontlasting tijdens de bevalling.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 29 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vicky

Vicky Fanatiek lid

11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Haha ik lag ook te poepen tijdens het persen ja... toen zei ik nog sorry tegen de gyn... Die moest erg lachen hoor toen haha, "dat gebeurt bijna iedereen hoor, ga je toch geen sorry voor zeggen". 8) Maar is dus heel normaal ;)

2. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    nou dat z'n dokter daar melding van maakt, vind ik wel schamen ja, maar tja ik zal de 1e niet zijn, als me dat overkomt, laat ik me daar nou maar niet druk om maken. :)

3. CVB

CVB Actief lid

11 nov 2005
    261
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    Kraggenburg
    Wat eruit komt wordt gelijk weggeveegd. Je bent vreselijk aan het persen en op dat moment kun je er toch niets aan doen? Ze zijn wel wat gewend.

4. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    he jak hahaha wist ook niet dat dat "erbij" hoorde.

5. mirjam22

mirjam22 Lid

25 feb 2006
    71
    0
    0
    Administratief medewerker
    nou ja zo hoor je nog wat, ik dacht dat je wel ietsss kon verliezen maar als je het allemaal zo lees, begin je er toch wel zorgen om te maken :oops: :oops:
    doen ze dat altijd je darmen legen of verschilt dat per ziekenhuis??

6. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik wist ook niet dat het erbij hoorde. Had er wel eens over nagedacht, maar omdat je t op tv nooit ziet en er eigenlijk nooit iets over hoort, dacht ik dus dat het niet zo was.... Helaas....

7. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Als ik dit allemaal zo lees dan weet ik zeker dat ik vlak voor de bevalling een klysma neem :)

8. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Ik heb er tijdens het persen geen moment bij stilgestaan en ik zal ook heus wel wat ontlasting hebben gehad. Had andere dingen aan m'n hoofd haha, maar inderdaad het is echt niets raars.

9. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Ik had op het moment van persen ook het idee dat ik aan het poepen was, maar ik heb helemaal niet gepoept. Maar als het wel zo was geweest, jammer dan. Op dat moment ben je daar echt niet mee bezig hoor. Je wil heel graag dat je kindje snel geboren word... ;)

10. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ik ga ook om een clysma vragen hoor, ik heb geen zin om met de benen omhoog te zitten, en dat er opeens iets anders dan mn baby uit me komt... ik heb namelijk een soort "poepvrees" ik kan nergens anders dan in mn eigen huis( en dat van mn moeder) poepen... NERGENS.. dit is echt heeeeeel lastig...maar ik kan het niet, het komt er niet uit.. dus als het er daar uit zou komen.. zou ik me zo schamen dat ik me niet meer kan concentreren denk ik hahahahha !!!!

11. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Wedden Saraah dat je daar straks niet mee bezig bent?
    Echt niet meis... Ik heb er tijdens mijn zwangerschap ook over in gezeten, maar op dat moment ben je daar echt niet mee bezig. Neem dat maar van mij aan... ;)

12. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    misschien niet nee, maar ik ben echt erg hoor... zelfs in mn eigen huis ga ik niet naar het toilet, als er mensen zijn die ik niet goed ken,...

ik wil dan gewoon niet persen..ik wil gewoon leeg zijn...de SCHANDE als er een hoop van mij ligt... als die gyn daar bezig is!!! ik zou er mn hele leven aan denken !!.. misschien niet op dat moment, maar daarna !

13. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Ik ben net zoals jij.
    Het liefst gewoon in mijn eigen huis met niemand in huis.
    Maar ik weet zeker dat je straks verteld dat je daar inderdaad niet mee bezig bent...
    En ik had echt het gevoel dat ik heel erg bezig was tijdens mijn bevalling, maar tot mijn verbazing helemaal niks?
    Maar ik had enorme weeen en ik had er gewoon schijt aan... hahaa :confused: :rolleyes: :D

14. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    HAHAHA...ja SCHIJT ja hahahah !!>.. nou ik hoop het... toch ga ik voor een clysma.. wat dan helemaal erg is, heb je zo'n ding gekregen... moet je gaan persen... en dan komt alles eruit... Dat overleef ik niet hahahahaha !!!!! ach die man zie je nooit meer( zo denk ik altijd..als ik iets schandelijks meemaak)

15. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Die mensen weten niet beter. En je bent blij hoor als ze je helpen.
    Maar geniet nog lekker van je zwangerschap.
    Ik ga zo de bevalling kijken...hahaaha :D

16. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ja ik ook... hahaha.. misschien zien we nog een drolletje voorbij komen hahahaha !!!!

17. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Hahahahha fijne avond meis!!!! :D :D

18. Nadje

Nadje Actief lid

7 okt 2005
    335
    0
    0
    haha, grappig onderwerp. Moet zeggen, ben 3 x bevallen en heb geeen idee of ik tijdens de bevalling gepoept heb, nix van gemerkt en nix over gehoord. Zal me er tijdens de bevalling ook niet mee bezig houden, want als ik lig te bevallen mag zelfs de fanfare naast me komen staan, maakt me op dat moment allemaal nix uit.

19. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    Heel herkenbaar, Ik denk dat ik die klysma in mijn handtas bewaar voor het geval dat.. :)

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dames dames....wat een probleem he!
    Kan je nagaan dat ze ook weten HOE je zwanger bent geworden!!
    Het lijkt me iets heeeeel natuurlijks en bijzonder. Ga er gewoon lekker voor en geniet van je zwangerschap en bevalling (voor zover dat laatste kan dan, je het eind).
    Ik hoop ooit een heel bed onder te mogen poepen!
    Maar heb iig smakelijk om jullie verhalen kunnen lachen!
    Liefs Elmo

*24 april testen na ICSI*

Deel Deze Pagina