ontlasting vaker (sorry )

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door allstar, 11 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. allstar

allstar Actief lid

29 mei 2012
    344
    6
    18
    Hallo allemaal,

Ik heb normaal gesproken nooit zo'n vlotte stoelgang, helemaal niet eigenlijk,gaat normaal heel moeizaam en ECHT NIET ELKE DAG! maar de laatste 2 dagen...pff niet bij te houden zou je bijna zeggen :) ( lekker onderwerp haha )

Hebben jullie dit ook ( gehad ) ? En heeft/had het wat te betekenen?

(Geen diaree hoor, gewoon vaker moeten en vaker de aandrang )

hoor het graag...

;)

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik had het in het begin totaal niet,ging juist moeizamer.
    Maar een vriendin van mij die 3weekjes na mij uitgeteld is moest ook 3x per dag. Hahaha
    Toevallig dat wij het daar toen ook over hadden.

3. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Pfff, heel stom, maar dat klinkt op het moment als muziek in mijn oren haha. Hier fikse verstoppingen. Activia, lijnzaad, roosvicee laxo, het helpt niet heel veel. Gelukkig is het nog net vol te houden qua pijn, en vind ik zelf dat ik niet naar de dokter hoef.

4. glimworm

glimworm Niet meer actief

ja in de eerste weken wel vaker drang voor grote boodschap gehad, maar het ging niet heel makkelijk als normaal gesproken. Bij mij was het ook iets dunner (sorry voor de beeldvorming) omdat ik ab voor blaasontsteking had.

5. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Mij viel het ook al op ja! Ik las en hoorde vanalles over verstoppingen. Nou hier niet hoor!! :D

6. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    ik zou er blij mee zijn! Moet hier echt mijn best doien goed te eten zodat ik er vanaf kom. Gaat veel moeilijker sinds ik zwanger ben.

7. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Hier ook vaker..

Normaal altijd 1x per dag, nooit problemen mee.. Nu 2, soms wel 3x per dag haha.. Is gewoon minder ruimte voor denk ik, moet er eerder uit :p

8. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Ik heb juist ontzettend veel moeite om naar de wc toe te gaan. Ik heb geluk als ik het 1x ik de 3 dagen doe.

9. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    1e 3 weken was ik aan de race, en sindsdien ben ik blij als ik elke dag naar de wc mag :D
    Sla makkelijk wel eens een dag of 2 over ;)

Voordeel is wel dat ik nu met een gerust hart uit eten durf ;) hoef in elk geval niet bang te zijn dat mn pds opspeelt en ik acuut naar de wc moet rennen ;) hihi

10. tinusjeikke

tinusjeikke Actief lid

1 dec 2011
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier altijd moeite met de stoelgang. Maar de laatste paar weken gaat her super goed. Soms een paar dagen niet maar dat wordt wel ingehaald door dan een paar keer achter elkaar te moeten.

11. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Ik kan momenteel juist heel moeilijk naar de wc voor de grote boodschap.
    Het is al een bevalling op zich ppfff...haha.
    Ook veel darmkrampen,niet heel leuk dus.
    Dit heb ik elke zwangerschap gehad en nu weer.
    Kon ik maar makkelijker naar de wc!

Deel Deze Pagina