Hallo allemaal, Ik heb normaal gesproken nooit zo'n vlotte stoelgang, helemaal niet eigenlijk,gaat normaal heel moeizaam en ECHT NIET ELKE DAG! maar de laatste 2 dagen...pff niet bij te houden zou je bijna zeggen ( lekker onderwerp haha ) Hebben jullie dit ook ( gehad ) ? En heeft/had het wat te betekenen? (Geen diaree hoor, gewoon vaker moeten en vaker de aandrang ) hoor het graag...
Ik had het in het begin totaal niet,ging juist moeizamer. Maar een vriendin van mij die 3weekjes na mij uitgeteld is moest ook 3x per dag. Hahaha Toevallig dat wij het daar toen ook over hadden.
Pfff, heel stom, maar dat klinkt op het moment als muziek in mijn oren haha. Hier fikse verstoppingen. Activia, lijnzaad, roosvicee laxo, het helpt niet heel veel. Gelukkig is het nog net vol te houden qua pijn, en vind ik zelf dat ik niet naar de dokter hoef.
ja in de eerste weken wel vaker drang voor grote boodschap gehad, maar het ging niet heel makkelijk als normaal gesproken. Bij mij was het ook iets dunner (sorry voor de beeldvorming) omdat ik ab voor blaasontsteking had.
ik zou er blij mee zijn! Moet hier echt mijn best doien goed te eten zodat ik er vanaf kom. Gaat veel moeilijker sinds ik zwanger ben.
Hier ook vaker.. Normaal altijd 1x per dag, nooit problemen mee.. Nu 2, soms wel 3x per dag haha.. Is gewoon minder ruimte voor denk ik, moet er eerder uit
Ik heb juist ontzettend veel moeite om naar de wc toe te gaan. Ik heb geluk als ik het 1x ik de 3 dagen doe.
1e 3 weken was ik aan de race, en sindsdien ben ik blij als ik elke dag naar de wc mag Sla makkelijk wel eens een dag of 2 over Voordeel is wel dat ik nu met een gerust hart uit eten durf hoef in elk geval niet bang te zijn dat mn pds opspeelt en ik acuut naar de wc moet rennen hihi
hier altijd moeite met de stoelgang. Maar de laatste paar weken gaat her super goed. Soms een paar dagen niet maar dat wordt wel ingehaald door dan een paar keer achter elkaar te moeten.
Ik kan momenteel juist heel moeilijk naar de wc voor de grote boodschap. Het is al een bevalling op zich ppfff...haha. Ook veel darmkrampen,niet heel leuk dus. Dit heb ik elke zwangerschap gehad en nu weer. Kon ik maar makkelijker naar de wc!