Sta je vandaag in de AH en zoon wilde niet in het winkelwagentje dus die zet het op een brullen. man en zoon lopen door. Ik stond nog bij de zuivel hoor ik een vrouw naast me zeggen Pffff ik zou wel weten wat ik met dat kind zou doen? Dus ik "joh wat zou je dan met dat kind doen??" Haar antwoord: Ik zou hem klappen!!! Dus ik kijk haar aan en zeg: je hebt het hier wel over MIJN kind!!! Vrouw word rood en kijkt me uitdagend aan: "pfff dat is mijn mening hoor" geloof mij ik heb geteld tot 100 want ik was in staat haar te klappen! Pfff zo moest ik even kwijt was zo kwaad zoon is al 2 weken niet lekker en had het gewoon even gehad met alles. En je gaat toch niet een dreumes van 14 maanden slaan omdat hij het op een brullen zet???
Pfffff wat een IDIOOT mens! Alsof je het op die manier zou oplossen? Heeft ook echt zin om een kind te slaan....NOT ! En waar bemoeit ze zich mee. Grrrrr snap zeker je frustratie!
Ohh echt en ook echt van die "delletjes" (kijken of ze het woord niet veranderen) en dan zo ontzettend uitdagend!! Ik wist gewoon niet wat ik verder moest zeggen!! Die andere vrouw die erbij stond zei ook nog eens "Ja het is jouw mening he!! lachend!! Grr kan me nu nog erover opwinden hoe halen ze het in hun hoofd!! (nu moet ik er wel bij vertellen als mijn zoon het op een brullen zet dan is het arbo technisch niet verantwoord voor je oren. Het is hoog, hard en schel!!) maar dan nog!!!