Ik weet dat het aantal poepluiers erg kan varieren, maar ik vraag me toch of Amber niet erg veel poept en wat daar de eventuele reden van kan zijn. Ze heeft 3 volle poepluiers per dag, ook stinken ze nogal. De eerste poepluier is altijd een heel dun, echt vloeibaar. Vaak heeft ze van die brokjes van zeker 0.5mm erin zitten, de kleur is beetje groenig.Ook is ze heel winderig en dat zit ook regelmatig dwars. (al gaat het beter nu ze haar voeten vast kan pakken, daardoor kan ze makkelijker haar lucht kwijt) En dan heeft ze nog ongeveer 2 luiers met een streepje poep zeg maar. Beetje viezig verhaal misschien, maar hoop dat iemand me een beetje gerust kan stellen!
Hier is het nog erger, na elke voeding heeft Louiza een vuile luier en haar luiers ruiken ook erg sterk en ze is ook nogal winderig, ze hebben me verteld dat dit normaal is, is ook afhankelijk van hoeveel ze drinkt en hier drinkt ze erg veel. Maar weet dus niet hoe 't zit bij een baby die ouder is.
Mano, bij Louiza is het inderdaad heel normaal, de eerste weken hoor je ook zoveel poepluiers te hebben, zo rond de 6. De winderigheid kan komen doordat je nu nog erg veel melk hebt. Daarna maakt het volgens mij niet zoveel uit. Een paar per dag is volgens mij goed, maar ook eentje in de 2 weken is goed. Eva poept soms wel eens 2 volle luiers op een dag en soms ook 3 dagen helemaal niet.