Zitzak op slaapkamer?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door GroeneBomen, 25 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.659
    27.306
    113
    Vrouw
    #1 GroeneBomen, 25 sep 2019
    Laatst bewerkt: 25 sep 2019
    We zijn de hele bovenverdieping aan het verbouwen van vloer tot plafond en daar horen ook nieuwe meubels bij.
    Onze bijna kleuter heeft al een volwassen formaat bed en kledingkast gekregen en voor zijn verjaardag komt er nog een kinderbureau. Hij heeft nu nog de stoel voor de babykamer in zijn kamer, die er heel goed in past qua thema maar de babykamer is vrij klein dus die stoel moet eigenlijk weer terug naar de babykamer.

We zoeken nu een vervangende zit plek voor hem. Is een grote zitzak leuk voor een bijna kleuter? Voorlezen doen we op bed dus wij hoeven er niet perse op te zitten

2. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.468
    4.920
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Alle drie onze kinderen hebben er eentje gehad. Wij vonden het ondingen. Het neemt echt enorm veel ruimte in beslag en het enige waar ze voor zijn gebruikt (en dat vonden ze best even een tijdje leuk), was om er vanaf het bed bovenop te duiken.
    Inmiddels zijn ze alledrie weer weg en ze worden niet gemist.

Fristi2012 vindt dit leuk.
  3. Salentein

Salentein Niet meer actief

Onze oudste van 5 heeft er een en zit er vaak in te spelen. Ik vind hem wel fijn eigenlijk!

4. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.659
    27.306
    113
    Vrouw
    Hier heb ik ook bang voor, heb ook al een aparte relax kinderstoel gehaald maar de kat zit er liever op zeg maar....

Voor acrobatiek kan ik beter zo'n ikea turnmatje halen.
    Wat heb jij nu op de kamers?

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Onze dochter gebruikt haar zitzak amper. We kunnen hem nergens kwijt, dus hij ligt plat onder haar bed. Ook al stofzuig je regelmatig, je ontkomt er niet aan dat die zak stoffig wordt door het slepen en schuiven. Dus ik denk dat hij hier binnenkort op Marktplaats gaat.:rolleyes:

6. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.344
    10.309
    113
    Ik zou dan eerder een turnmat kopen van de IKEA. Als je die in elkaar klapt kun je lekker zitten. Voor gek doen uitklappen.

7. Mooiezomer

Mooiezomer Fanatiek lid

22 apr 2017
    2.099
    941
    113
    Vrouw
  8. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.276
    25.746
    113
    Hier heeft zo’n zitzak vooral stof liggen vangen. We hebben hem tentijde van onze grote opruiming maar op marktplaats gezet. Ik ben blij dat hij weg is. Hier zitten ze op hun bureaustoel of op hun bed. Middelste dochter heeft mijn ‘nachtvoedingenstoel’ op haar kamer (de poäng van Ikea), maar daar ligt voornamelijk wasgoed op. Dus ook die gaat de deur uit, als dat niet verandert.

Deel Deze Pagina