Huilen, huilen en nog eens huilen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sopje, 24 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sopje

    Sopje Lid

    31 jul 2008
    58
    0
    0
    Ik wete het even niet meer. Elke dag huilt Lana uit het niets. Je probeerd van alles. Een extra fles, schone luier, fruithapje, roosvicee, even op bed leggen, even op de arm, voor de tv zetten. niets helpt.

    Ze wil overdag ook totaal niet slapen en dat terwijl ze eigenlijk geel erg moe is. Overdag slaapt ze ongeveer maar een half uur, uur. snachts slaapt ze wel door. Laatste fles krijgt ze tussen zeven en acht uur en is wakker rond zeven, acht uur smorgens.

    Heeft hier iemand ervaring mee? Ik weet het soms even niet meer.
     
  2. valhalla

    valhalla Niet meer actief

    Sprongetje met 19 weken? Heb hier ook een draakie gehad joh van de week, niet normaal. Ook niets goed. Bed niet goed, eten niet goed, wipstoel niet goed... Heb haar op een gegeven moment maar op bed gelegd en laten huilen, na een kwartier krijsen gaf ze het op en sliep ze ein-de-lijk een uurtje of drie achter elkaar.

    Ze is trouwens ook 's nachts weer wakker...

    Sinds gisteren doet ze weer redelijk 'gezellig'. Wil weer eten en zelfs slapen!

    Misschien als je weet dat het een sprongetje is (ik geloof bij sommigen ook een echte SPRONG) en het weer overgaat maakt het het al minder erg (vind ik) Maar een tip heb ik niet ;)

    Wens je wel veel sterkte ermee!
     
  3. mano82

    mano82 Fanatiek lid

    15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Hier ook last van een (hevige) sprong volgens mij... maar dan die van 12 weken, die is al een week aan de gang.
    Louiza is met momenten érg huilerig, wil niet liggen, niet in wipstoel, enkel in de armen en ik mag niet stilstaan of ze begint al te stampen :confused: Ze kan ook moeilijk slapen overdag maar is toch vermoeid en het vreemdste van al: ze brabbelt niet meer wat ze eerst wel zo vaak deed, nu is ze al een hele week stil (behalve dan het huilen)... En ze wordt weer twee keer wakker 's nachts om te drinken... Vreemd hoor... Hoop ook dat het een fase is!
     
  4. Merel69

    Merel69 Fanatiek lid

    16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Ja, waarschijnlijk de 19 weken sprong! Het enige wat je kunt doen is er in mee gaan. Troosten bij huilen, niet eten....nou ja dan maar niet. Niet slapen.....wij hebben wat met Merel rond gelopen tijdens de sprongen om haar tot rust te krijgen. Veel wiegen en zingen deed wonderen.

    Heel veel succes en het gaat over!
     

Deel Deze Pagina