Hoi Dames, Ik denk ik hou jullie ff op de hoogte, hoe het met mij is. Ik heb eerst jullie advies opgevolgd en die van de verloskundige en dokter, als je misselijk ben tijdens je zwangerschap. Ik ben nu ongeveer 5 weken, en misselijk nou niet meer normaal. eten en het kom der weer uit, Crackers eten of andere dingen nou zulke dingen die helpen bij mij dus niet voor de misselijkheid.. Ik zakte gisteren helemaal in, ik wist het ff niet meer, Me vriend eindelijk thuis na een lange dag werken, heel emotion huilen, hij zag aan me dat ik het niet meer had en hij belde me verloskundige maar natuurlijk was me eigen er niet, maar gelukkig heeft de andere de probleem opgelost, me vriend uitleggen enzo,, nou ze heeft toch iets geregeld, gisteren naar het ziekenhuis geweest om daar me medicijnen op te halen,, Zetpillen van EMESAFENE, is voor het braken tijdens het zwangerschap. gisteren avond er in genomen en vanmorgen, Bah raar gevoel zeg, maarja je moet er toch iets voor over hebben, nou ik voel me nu iets beter, vanmorgen wel overgegeven maar kom alleen maar slijm en zuur uit, Alleen wat bijwerkingen bij de zetpillen, Droge mond, slaperig, en sufheid. Was ik toch al.haha Nou hopelijk gaat het nu wel beter met me.. Groetjes Tamara