Als ons kleine meisje mijn schoonvader ziet trekt ze direct een prutlip, wanneer hij dichterbij komt zet ze het op het brullen! Hij doet heel lief tegen haar wij weten echt niet hoe het kan en we vinden het erg sneu. Hij ging nu vanmiddag maar weg.... Herkend iemand dit?
O ja, op die leeftijd moest mijn dochter ook niks van mijn vader hebben. Dan was het ook brullen. Nu roept ze hard opa, als ze hem ziet. Het komt helemaal goed.
hier is het ook zo...ook rond dat kai 4 maanden was... T was niet alleen mn schoonvader maar gewoon iedereen die een wat zwaardere stem had, en soms hoefde iemand niks te zeggen en was het brullen...eerst een pruil lipje en dan wist ik al hoelaat t was... voel em daar af en toe best wel naar over maar ja...kan er zo weinig aan doen...gaat vanzelf wel weer over dednk ik maar
Oh gelukkig! Gek he wat er dan is? Als ze mijn vader ziet (die haar niet vast durft te houden ) moet ze direct lachen!
Ik heb geen idee wat het is....de eerste keer gebeurde het hier bij een wild vreemde...we gingen ons hondje ophalen, en de oude baas van het hondje begon tegen Kai te praten en hij zetten t op t brullen...nou sta je daar dan als moeder...wist echt ff niet wat ik moest zeggen...hehehe...achter af vond ik het wel grappig maar op dat moment...vind het trouwens niet grappig als t bij mn schoonvader gebeurt of bij de vriend van mn moeder... Mn schoonvader is al zo onwennig met die kleine en nu begint ie ook al te schreeuwen als hij m ziet en nu vind ie het helemaal eng...
mijn zoontje had het heel erg bij mijn moeder. ze bleef dan op een afstandje tegen hem praten. het was ook net zo snel weer over als het gekomen was. groetjes, Miranda
Thor heeft dit rond de 3 maanden ook gehad, alleen niet bij mannen. Hij begon te wenen bij sommige mensen en dat waren zo goed als altijd vrouwen met donker haar. Ikzelf ben blond, dus misschien dat hij het daarom wat vreemd vond In elk geval; het is na enkele weken weer vanzelf overgegaan.
Liene ook tegen donkerharige vrouwen. Ik ben zelf ook blond. Het was ook echt brullen! Echt zielig. Maar het is ook weer over gegaan. Wel zielig dat je schoonvader dan is weg gegaan. Laat hem maar snel dit topic lezen zodat hij weet dat het echt niet aan hem ligt.
mijn dochter had het heel erg bij vrouwen met blond haar. Bij mijn schoonzus huilde ze altijd. nu is ze er gek op!
mijn dochter heeft dat ook en ze houd mij heel erg in de gaten hihi ze heeft het niet alleen bij mijn schoonvader maar bijna bij iedereen behalve bij mijn moeder niet het hoort er allemaal bij
Hier ook zo met vreemden. Vandaag kwam mijn mama met een fluogele jas binnen en ze zette het onmiddellijk op een huilen. Bij mijn schoonvader doet ze trouwens hetzelfde Denk wel dat het goed komt, vind het wel leuk dat ze dan bij mij dan dadelijk kalm is, ze herkent me dan toch heel goed
lars had het met donkere mannen, en dan niet donker van huidskleur, maar donker haar, en dan vooral als ze ook baard/snor hadden.
Naomy heb dit gehad met 9 maanden moest ze niks van der papa weten dit was snel over maar nu heb ze het met mijn broer als die zegt naomy kom is bij oome rene roept ze al mama hahaha ze is 19 maanden nu fase denk
Ach wat sneu voor je schoonvader! Wat zal dat vervelend voelen voor hem... En als je je es in je kindje verplaatst? kan je dan niet iets vinden waarvan ie misschien zou kunnen schrikken? Grote snor, bril, kauwgom in de mond (geur), zware stem, druk, 'donker' gezicht (qua beharing)....etc..etc?
Mmmm even denken hij heeft grijs haar? Mijn vader heeft nogsteeds bruin haar. Haar overgrootoma's zijn ook grijs maar dat zijn vrouwen.... Verder kan ik eigenlijk niets bedenken. Geen bril geen snor geen zware stemgeen bril. De relatie tussen ons was tijdens mijn zwangerschap nogal verstoord.... Ik zal mijn irritaties toch niet dorgegeven hebben
zal wel meevallen hoor, maar hoe vaak ziet ze hem ? toen mijn schoonouders 4 weken weggeweest waren (vakantie) moest lars ook eerst ff de kat uit de boom kijken. na 10 minuten stak hij wel zijn armpjes uit dat opa hem kon oppakken.
sophie moet in het begin ook erg wennen als haar pake hier komt, het is nl een stevige man met lang haar, snor en baard en enorme bromstem. hij is heel lief voor dr, maar ze moet best aan hem wennen. als ie hier eenmaal is, kan ze gerust bij m op schoot zitten, maar houd het goed in de gaten.
Sam heeft het ook gehad, Donkere Harige mannen en zware stemmen en LANGE mannen Ach gaat vanzelf over hoor!
Sanne heeft het met blanke mannen. Daar moet ze echt niets van hebben. Maar ook van mijn schoonmoeder moet ze niets hebben.
hoi, ik heb niet alle reacties gelezen. maar mss is het een idee om een duidelijke foto van je schoonvader bij haar te zetten zodat ze iig aan zijn gezicht kan wennen? of zijn stem op te nemen en haar tijdens het voeden of badderen de stem te laten horen zodat ze de stem associeert met relaxen en ontspanning?