hallo, ik ben erg benieuwd hoe jullie de dag indelen. Rowin slaapt nog heel veel en ik heb er een gewoonte van gemaakt dat hij alleen maar in zijn bed slaapt. enals we gaan wandelen ook wel in de kinderwagen. bij ons gaat het als volgt; 6.00 schone luier en een flesje. terug naar bed. 11.00 flesje en even lekker knuffelen, dan in bad en daarna weer naar bed. 15.00 schone luier, een flesje en daarna nog uurtje spelen.weer naar bed. 19.00 zelfde als om 3 uur. 23.00 schone luier, pyama aan, flesje, nog even kroelen en dan naar bed. meestal slaapt hij na zijn fles van 23.00 door tot ongeveer 6.00. als ik hem steeds in zijn bed leg, dan slaapt hij meteen, als ik hem beneden hou in de box of in de reiswieg dan blijft hij maar huilen en dan houdt hij zich uit zijn slaap, dus wordt hij echt hangerig. ik ben benieuwd hoe jullie het allemaal doen. groetjes cindy
Hier is het nog vrij wisselend, ligt eraan of Tim voor een nachtvoeding komt of niet. 24 uur laatste fles en schone luier. Om 5.00 uur wil hij weer een fles en gaat hij terug in bed. Om 9 uur weer een fles en schone luier en kleren aan en even terug naar bed . Dan mijn dochtertje uit bed halen en aankleden en dan met zijn allen naar beneden. Lisa en ik gaan eten, Tim ligt in de box te slapen of rond te kijken. als we wat gaan doen, doen we dat tussen de voedigen door, of ik neem wat flesvoeding mee. 13.00 uur weer een fles en schone luier en naar bed. Ook Lisa gaat dan slapen. 15 uur komt Lisa weer uit bed en Tim laat ik tot de voeding van 17 uur liggen. (in de tijd dat de kids op bed liggen ga ik vast het avondeten voorbereiden en andere huishoudelijke klusjes doen) 17.00 en 21.00 uur een fles en schone luier. Lisa gaat om 19 uur naar bed. Dan om 24.00 uur (ipv 01.00 uur) weer een fles en schone luier en dan gaan we slapen. Kroelen doen we natuurlijk ook nog na alle voedingen.
Lars is dan wel al 15 maanden maar goed. Om 7:30 schone broek aankleden en naar beneden. We gaan dan meteen samen ontbijten. Rond 8 uur Lars in de box en mama op internet. 9 uur samen spelen om 10 uur sap en fruit 10:30 Lars naar bed en mama doet klusjes in huis 12 uur Lars wakker en samen eten. Tussen 13:00 en 15:00 gaan we wandelen, fietsen, boodschapjes doen of we blijven thuis, Om 15 uur gaat Lars weer naar bed. Ik maak dan voorbereidingen voor het eten en kijk wat tv. Rond 17 uur wordt Lars wakker en krijgt hij eten. Daarna eten wij om 18 uur en kijkt Lars een dvd. Om 18:30 gaat hij in bad of speelt hij nog wat. 19:00 gaat hij naar bed.
We hebben een aardig vast ritme, onze dag ziet er ongeveer als volgt uit: 7.30 wakker en de fles. Daarna verschonen en spelen 9.00 nog weer even naar bed 10.00 wakker en dan wassen of in bad en aankleden 10.30 fruithap, daarna nog even spelen rond 11.30 meestal nog even naar het dorp wandelen voor een boodschap 12.30 fles 13.00 slapen tot 14.00-14.30 15.30 drinken met liga/koekje Heel soms rond 17.00 nog een half uurtje slapen 18.00 groentenhap+toetje 19.15 verschonen en pyama 19.30 laatste fles en nog even spelen 20.00 bedtijd
Giul is 15 mndn: half 8 wakker, papfles, spelen, aankleden,boterham, diksap tussen 9 en half 10 naar bed. Ong 11 uur wakker (soms half 12) spelen in de box, 12 uur fles, broodje of fruit fles diksap tussen 2 en 3 naar bed (1,5 tot 2 uur) diksap, fruit tussen 4 en 5 alvast warme hap, om half 6 eet Giul met ons een bordje mee spelen en om 7 uur nog een fles pap en naar bed. Soms eerst met papa onder de douche. Daarna heb ik de avond voor mezelf, hihi