Hey Dames, Sorry maar heb even een onsmakelijk vraagje. Sinds 2 weken krijgt mijn dochter van net 6 maanden oud, groentenhap. Hier at ze telkens maar een paar theelepels van en dan had ze genoeg op. Sinds gister gaat dit beter. Nu heeft ze vandaag zelfs een heel potje wortelen op. Maar nu had ze dus net ontlasting gehad en zoals het er in het potje uitzag, zo zag het er ook uit in de luier. Moeten haar darmpjes hier nog aan wennen? Want het lijkt er dus op dat het niet verteerd is ofzo.. Iemand ervaring Groetjes
Dit lijkt me wel een beetje vreemd.... Hoe oud is je kindje? Misschien zijn haar darmpjes inderdaad nog niet rijp? Ik ben wel gewend aan sommige onverteerde etensresten en als mijn zoontje wortels opheeft is zijn ontlasting ook oranje, maar meer een harde oranje "plak" of oranje breiig, maar niet zo als uit t potje! (haha, inderdaad beetje onsmakelijk!) ik ben begonnen met 4 maanden en toen was zn ontlasting na een groentenhap niet anders dan nu.
Hey, ze is net 6 maanden oud geworden. En ik heb die groetenhap om half 7 's avonds gegeven en 3 uur later zat het alweer in de luier :S Wel heel snel toch?
Niemand dit dit herkent? Ze heeft nu vandaag ook de hele dag al dunne ontlasting (diarree?) en als ze iets gegeten heeft zit het binnen 1 uur weer in de luier.
Mijn zoontje zijn ontlasting is altijd de kleur van wat hij gegeten heeft. Volgens mijn CB was dit heel normaal hoor.
Misschien even tijdelijk stoppen met het fruit? Dit laxeert namelijk. Bij mn zoontje wordt t ook iets dunner na het fruit eten. Maar echte diarree is wel heel vervelend...