paarse beentjes en sabbelen aan het knuisje

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door toerist18, 20 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Steven heeft eigenlijk al vanaf de geboorte z'n beentjes paars als je deze te lang naar beneden houd, is dat erg, als je ze omhoog houd gaat het wel weer over.
    En hij sabbelt de laatste tijd erg aan z'n vuistjes, betekend dat hij zuigbehoefde heeft, of eerder toe is aan een fruithapje,
    voor tandjes zou het wel heel vroeg zijn toch?
    groetjes Mensi.

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Wat betreft de beentjes heb ik geen verklaring. Als je hiermee twijfelt even contact opnemen met de huisarts of Cb.

Over het sabbelen op zijn vuistjes lekker laten sabbelen. Het zou kunnen dat Steven zuigbehoefte heeft, maar het kan ook voor hem rustgevend zijn. Kwaad kan het niet. Dat hij behoefte aan een fruithapje zou hebben dat denk ik niet. Is nu ook nog veel te vroeg.

Tandjes denk ik ook nog niet. Hij is denk ik ook een beetje zijn handjes aan het ontdekken.

Ilja

3. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik heb het nagevraagd over de paarse beentjes, kwam idd door te lang naar beneden houden, gewoon de beentjes dan weer een beetje omhoog houden, kwam wel vaker voor.

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Gelukkig onschuldig dus.

Ilja

Deel Deze Pagina