Als eerst allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschat! Ik heb hier ook nog een ander topic, maar ik wou ff weten , als je zwanger bent heb je dan erge last van witte slijm afscheiding? Want ik ben namelijk 15 dagen overtijd, maar heb wel veel last van witte slijj afscheiding (sorry voor details). En gister avond echt last van menstruatiepijn in mn rug, dus ik dacht die zijn onderweg maar nog steeds niks. Terwijl ik 2 tests heb gekocht en allebei negatief zijn uitgekomen. Daarom wil ik ff weten over witte afscheiding.
Tja, weet niet. Ik heb/had altijd al witte afscheiding, maar t is niet echt méér geworden bij mij. Maar ik geloof dat dat ook 1 van de verschijnselen kúnnen zijn ja.. succes!
ik had rond mijn nod en een paar dagen erna veel doorzichtige afscheiding, en sindsdien alleen maar witte afscheiding.
Hier hoor ik steeds mensen over. Ik heb dit niet gehad (of het komt nog? ) . Verder wel veel krampen gehad voor NOD en tijdens NOD. De rest van de verschijnselen leken erg op pms. Succes!
bedankt allemaal voor jullie reacties. en Messie ik weet nog steeds niks. Ik voel wel iedere keer krampen in mn buik, het voelt heel rommelig en bennog steeds niet NOD geworden. Dus ga maandag maar even langs de huisarts. Ster: misschien en domme vraag maar wat betekend pms ?
Sinds een week voor mijn NOD heb ik al veel meer witte afscheiding. In het begin van mijn zwangerschap was het echt erg! Ben benieuwd wanneer dat het terug normaal word
Hoi, Ik heb ook altijd paar dagen voor mijn nod last van witte afscheiding is altijd al zo geweest bij mij. Nu tijdens de zwangerschap is het zo gebleven met witte afscheiding, maar niet meer over minder. Groetjes Anna.
ik ook! ik had na mijn ei veel afscheiding, en nu nogsteeds! het is wit/creamy...EET SMAKELIJK! hihi liefs elfje
ik heb sinds ik zwanger ben ook ontzettned last van witte afscheiding! de ene dag wel minder/meer als de andere dag,maar ik kan dus echt merken dat er iets in mijn lichaam gebeurt want voorheen had ik nergens last van! liefs annechien
PMS = Pre Menstrueel Syndroom En ja, ik heb nu ook meer afscheiding, maar weet ook niet echt wanneer dat gekomen is dat het meer is dan anders..
ja, ook ik heb meer last van afscheiding sinds mijn zwangerschap. Maar dat is zeker een zwangerschapsverschijnsel.
Ik heb een klein beetje last als ik sorry voor de details met mijn vinger binnenin ga. Ik merkte het toen ik ongesteld moest worden..had tampon gepakt want ik dacht dat het wel zou worden..eruit gehaald en toen zag ik het. Nu check ik het nog af en toe met mijn vinger..sorry dames Maar echt veel is het niet!
Hallo, Ik heb sinds gisteren glashelder doorzichtig slijm aan het toiletpapiertje en in mijn broekje, sorry voor de onsmakelijke details. Normaal had ik ook weleens last van afscheiding voordat ik zwanger was maar dat was altijd wit en nu helemaal doorzichtig. Het zal toch niet het begin van iets engs zijn? Een miskraam of zo? Groetjes, Fleur
Volgens mij hoef je je geen zorgen te maken hoor! Ik heb dit geregeld (nooit die creme afscheiding gehad waar iedereen het over heeft), sowieso heb ik weining afscheiding vind ik. Volgens mij veranderd de afscheiding ook nu je zwanger bent Fleur, geen zorgen hoor!