Hoihoi, omdat ik voorlopig nog niet naar mn vk hoef, stel ik mijn vraag even hier Ik heb vorige week mn termijn echo gehad, ik zou 11w4d zijn. Zij mat echter 12w2d en 12w3d. Ik weet precies wanneer mijn eisprong is geweest (slik clomid en heb ovutesten gebruikt en getempt) en heb met 7w3d een echo gehad en die was 7w4d, dus slechts een dag verschil. Ik dacht dat kindjes tot 12 weken gelijk groeiden? dus hoe kan die van mij al 5/6 dagen voorlopen? de echoscopiste had het over een grote baby? Mijn dochter was 4320gr bij de geboorte (40w2d) en ikzelf 4960. Hoeveel zegt deze echo over of het ook echt weer een groot kind wordt?? Groetjes, Taliaa
Hoihoi, Deze echo zegt nog weinig over de grote van het kindje. De kans dat het wel weer een groter kindje zal worden is wel aanwezig. Zoals je op de echo hebt gezien is het meten van een kindje millimeter werk en is dat ook het verschil in 11+4 of 12+2. Pas als de echo meer dan 7dgn afwijkt zal de uitgerekende datum worden aangepast. Imke
ok * zucht van opluchting*!!! thnx! ik zag al helemaal scenario's van inknippen tot aan mn rug ofzo klopt ja, in mm's, dus idd, het zegt nog weinig! ben weer gerustgesteld, super thnx!!!!