Mijn dochtertje is nu 3 maanden en kwijlt al een aantal weken heel erg. Ook doet ze zowat haar hele handjes in haar mond, zover dat ze er soms van moet kokhalzen. Wat mij ook opvalt is dat ze op haar tong bijt. Dit is een heel raar gezicht. Herkent iemand dit?
herken dit ook, heeft alyssa ook gedaan en nog. De tandjes zijn in aanmaak, mischien dat ze daar last van heeft.
dimphy doet dit ook al een hele tijd. bij haar is het meer spelen met haar tong. Is dat niet erg vroeg om al tandjes te krijgen? wanneer begint een baby eigenlijk tanden te krijgen? liefs mamsie
Verschillend, somige beebjes worden met tandjes geboren en somige krijgen ze met 3 maanden andere 4...ga zo maar door, dus ieder beebje is anders daarin! Het gemiddelde is rond 6 maanden...
Fiene bijt ook op haar tong, kwijlt dan ook erg en als ik haar op mn schouder heb hangen pakt ze een stukje van mn shirtje en begint er op te sabbelen. (leuk gezicht ) Het zal er wel bijhoren denk ik, kan het me van mn oudste allemaal niet meer herrinneren Zij kreeg dr eerste tandje met 8 maanden en wilde toen meteen niet meer aan de borst drinken Maar het krijgen van tandjes verschilt per baby, maar gemiddeld 6 maanden. Groetjes suus