Het topic zegt het eigenlijk al: wat vond jij het vervelendste zwangerschapskwaaltje? Ik had er 2: - Bekkeninstabiliteit - Aambeien Allebei ontzettend vervelend
Ik kon ineens enorme hoofdpijnen krijgen, eerst verkrampte mijn kaak en dan trok het door naar mijn slaap. Enorme pijn deden die en ik had voor mijn gevoel dan ook het idee of ik niet meer normaal kin praten
-kuitkrampen -maagzuur -overgeven -gevoel van gekneusd stuitje -lekkende borsten heel vroeg in de zwangerschappen
-Maagzuur, misselijkheid, overgeven -Spataders van mijn liezen tot aan mijn tenen -Benauwdheid Ik kan niet kiezen, haha..
Bij de 1e was ik overdreven emotioneel. nu kan ik er geen 1 opnoemen.. nouja als ik langer nadenk.. het vele plassen is wel vervelend vooral als je net weer in bed ligt en weer drang voelt.
De pijn in m'n stuitje, lies en rug. En later ook bij m'n schaambeen. De kortademigheid en hartkloppingen.
HG.. Bekkenpijn was ook niet top maar alles valt in t niet bij kotsen tot je opgenomen moet worden wat mij betreft
voor zover ik al kan mee praten, de vermoeidheid die maar niet overgaat. na het werk komt er werkelijk niets zinnigs uit mijn handen.
aambeien. met stip op 1! (er is na weken ellende uiteindelijk in gesneden(trauma) het hielp niet en daarna ben ik 4 dagen opgenomen geweest voor pijnstilling) En daarna: maagzuur. wat vreselijk zeg, mijn slokdarm was ook echt aangetast...
pffff ik kan niet kiezen: - maagzuur - spatader ( van achter mn bovenbeen tot beneden aan mn enkel) - slechte nachtrust nog maar een paar weekjes xx
in het begin van mn zwangerschap (tot week 14) de misselijkheid en vanaf 17 weken bekkeninstabiliteit...
Bij mijn eerste: hoge rugpijn (feitelijk invaliderend want ik kon alleen nog maar lopen. Zitten en liggen kon ik niet langer dan 20 minuten achter elkaar) Bij mijn tweede: kramp, heel veel kramp Bij beide: slapeloosheid en hartritmestoornissen (tot ongeveer de 20e week) Maar afgezien van de rugpijn bij de eerste heb ik erg goeie zwangerschappen gehad. Het hart was vervelend omdat ze eerst niet wisten wat er aan de hand was.
ik vond het zoooo vervelend dat ik weinig geuren nog kon verdragen. van eten viel het nog mee. maar de bomen stonken, het gras stonk, de bloemen stonken, parfum stonk. zooo vervelend. ik kon nergens komen zonder te moeten overgeven. het veel moeten opstaan om te plassen ook zooo irritant, en de lage rugpijn is echt ook niet zo leuk grtssss
Maagzuur En het ergste nog schoonouders die ineens veel vaker bellen en langskomen, na de bevalling ging deze kwaal helaas niet over, werd alleen maar erger.