Erge buikpijn ineens

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door heleentje80, 18 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    Hoi,

Een vraagje: eergisteren kreeg ik 's avonds ineens een erge buikkramp.
    Ik moest zelf puffen zoals een vrouw tijdens de bevalling, zo erge pijn deed het. Het was alsof ik een hele erge menstruatie had (en op dat gebied kan ik er van meespreken).
    Maar na 10 minuutjes was het over en ik heb verder geen last (nou ja, misselijk, rugpijn en zere borsten niet te vergeten, maar dat heb ik al 6 weken).
    Ik verlies ook geen bloed of zo.
    Kan ik nu een miskraam gehad hebben, ben er een beetje bang voor omdat zoveel vrouwen dit krijgen.
    Groetjes

2. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Heel herkenbaar!
    Ik heb in het begin 's nachts heel veel (pijnlijke) krampen gehad.
    Ik heb toen de vk gebeld en deze wilde voor de zekerheid een echo maken omdat ze mss aan een bbz dacht.
    Gelukkig zat het vruchtje gewoon mooi in mijn baarmoeder.
    Ze dachten dat de pijn dan afkwam van de baarmoeder die groeide. Advies: een warme kruik of warm bad nemen. Als het hiermee minder werd was het de baarmoeder die groeide.

Mijn manlief is iedere nacht voor mij opgestaan om een warme kruik voor me te maken. De krampen zakte toen gelukkig ook weg. :)

3. Caatjeh

Caatjeh Actief lid

25 nov 2006
    267
    0
    0
    Hoi,

Ik heb ook veel last van buikkrampen, vooral 's nachts. Gisteren onderzocht door de huisarts en de gynaecoloog. Blijkt dat ik teveel ontlasting in mijn darmen had waardoor de darmen opgezwollen waren. Advies gekregen om eten te consumeren om de darmen weer op gang te krijgen. Zoals pruimen, vijgen etc

4. Sam28

Sam28 Bekend lid

15 dec 2006
    753
    1
    0
    overheid
    Brabant
    Oo ik heb de eerste 1,5 week ongelooflijke krampen in mijn buik gehad en dit was eigenlijk vooral s'nachts. De pijn ging inderdaad na ongeveer een kwartie weer weg.

De pijn was heftig en ik ben ook zeker bang gweest. Vorige week heb ik een echo gehad om te kijken of het geen bbz was, maar dat was het niet. Alles was in orde en ik hoefde me geen zorgen te maken.

Zoalng de pijn maar niet continu is en je geen bloed verliest tenminste.

Groetjes Sam

Deel Deze Pagina