ik kreeg t advies van t CB om over te gaan op 4 flessen omdat yessin niet wakker te krijgen is bij de laatste voeding (hij drinkt t slapend op) maar nu wil ik dus rijstebloem in de laatste fles doen en op de verpakking staat 2-3 eetlepels door 200cc melk.... moeten dit afgestreken lepels zijn? en mag Yessin dan 200cc 4x op een dag hebben want hij kreeg voorheen 180cc 5x hij weegt nu 7 kilo
ohja en hoe moet ik datnu dan doen met de schepjes ? 30cc per schepje dus 200cc kan ik niet met de schepjes doen .... 210 cc wel weer.....
Nutrix voeg je naar dikte toe. Even uitproberen hoe dik je de voeding wil hebben. Voor het mengen kun je het beste 210 en 6 a 7 schepjes nemen en dan kun je daarvan 200cc geven. Ilja
ok dus dit is prima zo? heb net de fles gegeven en hij dronk zonder moeite 210 leeg ...... voor ik t in de gaten had was t op haha dus wel 200cc geven dus? en de laatste met rijstebloem? wat een kleine vreetzak hier haha bedankt weer!
Als je 210 water doet met 7 schepjes krijg je uiteraard een grotere totaalvolume. Ik weet niet wat je met het Cb hebt afgesproken. En idd de laatste met nutrix. Ilja