Goede borstvoedingsboeken?

Discussion in 'Borstvoeding' started by Inge88, Oct 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

Mar 22, 2011
    2,264
    0
    0
    Hoi Dames,

Wat zijn goede boeken die mij goed kunnen voorbereiden op het geven van borstvoeding?

2. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Het boek 'borstvoeding' van Kleintjes vond ik zelf een fijn boek.
    Het boek van La Leche League vond ik ook prettig lezen maar het boek van Kleintjes vond ik wat overzichtelijker (in de kraamtijd was mijn concentratie ver te zoeken ;) ).
    Verder vind ik veel artikelen op borstvoeding.com erg nuttig! Ik heb ook filmpjes gekeken van het aanleggen van je baby en dat vond ik ook wel handig zodat ik een beetje wist waar ik op kon letten bij het aanleggen.

Succes!

3. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

#3 Lieke1989, Oct 4, 2013
    Last edited by a moderator: Oct 4, 2013
    Hier ook het boek borstvoeding van Stephan Kleintjes liggen,ik kijk er nu nog steeds in,net zoals de site borstvoeding.com. Daar vul ik ook de groeicurve in van Annefleur zodat ik bij kan houden hoe ze groeit.
    Edit: ik moet wel zeggen dat in tegenstelling in het boek ik wel degelijk veel aan een tepelhoedje heb gehad,ik heb er de eerste 3 maanden mee gevoed en zonder was het denk ik ook niet gelukt.

4. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

Mar 22, 2011
    2,264
    0
    0
    Oke het boek van Stefan kleintjes staat in ieder geval zeker op het lijstje! Dank voor de tips :)

Ik ben ook filmpjes gaan zoeken inderdaad en ben de borstvoeding.com site aan het doornemen!

Share This Page