hallo iedereen, mijn kleine meid is ondertussen een maand oud en ze heeft al een hele dag geen ontlasting meer gehad. Kan dit kwaad? Plassen doet ze wel... Ze eet wel heel goed en ze heeft er precies gaan last van, maar ik vind dit toch maar raar... Groetjes, Angel
krijgt ze BV? zoja dan is het normaal want BV baby's poepen soms maar 1x per week. bij flesvoeding weet ik het niet precies. heeft ze krampjes ofzo?
Ik geef inderdaad borstvoeding, en ze heeft inderdaad wel krampjes, maar daar heeft ze altijd last van, ook als ze regelmatig een volle pamper heeft...
Dat is bij borstvoeding normaal omdat jouw borstvoeding zich op een gegeven moment zo aanpast aan de behoefte van je kindje dat er bijna geen 'afval' meer is. Dano poept ong 1x in de week. En indedaad krampjes horen er ook gewoon een beetje bij. Als je kindje na een week nog niet gepoept heeft en hele heftige krampen heeft dan even je HA of CB bellen.
Jasmijn poept zo ongeveer 1x in de 5 dagen Ze heeft in aanloop naar een poepluier altijd wel meer krampjes en moet ze vaan persen. Echt heel zielig om te zien. en ik vraag me soms ook echt af of dat wel allemaal goed is.